Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorBeļkus, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:11Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69892
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46897
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Zīmola IKEA pozīcija Latvijas mēbeļu un mājas preču tirgū” . Darba mērķis ir noskaidrot, kādā pozīcijā, no patērētāju viedokļa, atrodas zīmols IKEA, ņemot vērā veiktās mārketinga komunikācijas. Bakalaura darba problēma – IKEA ir salīdzinoši jauns uzņēmums, kas ir ienācis Latvijas tirgū un sniedz sabiedrībai vislielāko produktu klāstu mēbeļu un mājas preču tirgū, ņemot vērā šo faktu darba autores izvirza problēmu: kā IKEA zīmolu un ienākšanu Latvijā vērtē patērētāji, ņemot vērā mārketinga veiktās komunikācijas. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un pētnieciskās daļas. Teorijā skaidrots par zīmola tēlu, identitāti, veidiem, tiek apskatītas tā funkcijas, pozīcijas stratēģijas un vērtība, kā arī integrētā mārketinga komunikācija, tās instrumenti. Pētnieciskajā daļā tiek apkopoti dati un veikta analīze. Darba tēmas aktualitāte - IKEA ir plaši zināms zīmols visā pasaulē, kas paplašina savu darbību jaunos valstu tirgos, arī Latvijā ir ienācis šis uzņēmums, tāpēc ir nozīmīgi noskaidrot, kā tik lielam uzņēmumam ir izdevies sevi nopozicionēt Latvijas mēbeļu un mājas preču tirgū no patērētāju viedokļa, ņemot vērā zīmola veiktās mārketinga komunikācijas un līdzšinējo darbību. Darba apjoms ir 68 lapas puses, tajā ir 4 attēli 1 tabula un 6 pielikumi
dc.description.abstractThe theme of this bachelor paper is the IKEA brand positioning in the Latvian market of furniture and household items. The goal of this paper is to learn in what position, from the point of view of consumers, is the IKEA brand, by taking into account implemented marketing communications. The problem of this bachelor paper – IKEA is a comparatively new company, which has entered the Latvian market and offers the society the biggest assortment of products in the market of furniture and household items, with which marketing communications the brand proves itself to the Latvian society. The bachelor paper consists of the theoretical, methodological, and empirical parts. The theoretical part tells about brand image, identity, types, functions, positioning strategies, and value, as well as an explanation of integrated marketing communication and its tools, is provided in this part of the paper. The topicality of the theme – IKEA is a world-famous brand that enlarges its business activities by entering new markets of different countries; Latvia is one of these countries. Thus, it is important to learn how such a big company has managed to position itself in the Latvian furniture and household items market from the consumers’ perspective, taking into account marketing communications carried out by the brand and its current business activities. The paper consists of 68 pages and includes 4 images, 1 table, and 6 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectZīmols
dc.subjectIntegrētā mārketinga komunikācija
dc.subjectZīmolvedība
dc.subjectPozicionēšanas stratēģija
dc.subjectZīmola funkcijas
dc.titleZīmola IKEA pozīcija Latvijas mēbeļu un mājas preču tirgū.
dc.title.alternativeBrand IKEA'S position on the Latvian housing market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record