Show simple item record

dc.contributor.advisorPraudiņš, Kārlis
dc.contributor.authorLiepiņš, Roberts
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:11Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69948
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46898
dc.description.abstractDiplomdarba autors: Roberts Liepiņš Darba tēma: SIA “Kalnciema ezītis” e-komercijas un interneta mārketinga iespējas Darba mērķis: Izpētīt uzņēmuma SIA “Kalnciema ezītis” e-komercijas un interneta mārketinga iespējas un piedāvāt risinājumus uzņēmuma turpmākai attīstībai e-komercijas jomā. Darbs atspoguļo e-komercijas nozīmes pieaugumu un arvien augošo pieprasījumu no patērētājiem – veikt produktu un pakalpojumu iegādāšanos tiešsaistē. Taču Latvijā uzņēmēji neizmanto sniegtās iespējas pārdot produktus internetā, zaudējot potenciālo peļņu. Lai sasniegtu darba mērķi, autors izpētīja uzņēmuma pašreizējo situāciju attiecībā uz interneta iespēju lietošanu biznesā, analizēja un salīdzināja SIA “Kalnciema ezītis” lomu konkurentu vidū, kā arī izstrādāja risinājumus uzņēmuma turpmākai attīstībai e-komercijas jomā, t. sk., mājaslapas prototipu un mārketinga pasākumu plānu tuvākajiem trīs mēnešiem, kas sniegtu vairāk kā 50 000 apmeklētāju lielas auditorijas iesaisti. Diplomdarbs sastāv no ievada, trīs nodaļām un secinājumiem. Darba pirmajā nodaļā ietverts e-komercijas jēdziena un koncepta attīstības skaidrojums. Darba otrajā nodaļā analizēta konkrētā uzņēmuma mājaslapa www.ezitis.lv, izmantotie mārketinga rīki, darbība sociālajos tīklos, kā arī tiešo konkurentu analīze. Darba trešajā nodaļā, balstoties uz teorētiskajiem aspektiem, esošās situācijas raksturojumu un konkurentu salīdzinošo analīzi, izstrādāts mājaslapas makets, raksturoti nepieciešamie tehnoloģiskie risinājumi, mārketinga aktivitāšu plāns, kā arī sniegts projekta ekonomiskais novērtējums. Darba noslēgumā izstrādāti secinājumi. Diplomdarba apjoms ir 62 lapas. Tajā ir 6 tabulas, 17 attēli un 23 bibliogrāfiskās vienības. Atslēgas vārdi: Tiešsaistes tirdzniecība, e-komercija, interneta mārketings, mārketinga aktivitāšu plāns, mājaslapas prototipa izstrāde
dc.description.abstractAuthor of diploma thesis: Roberts Liepins Theme of diploma thesis: E-commerce and internet marketing opportunities for the company Kalciema Ezitis Ltd. Aim of diploma thesis: Make research about the e-commerce and internet marketing opportunities of the company Kalnciema Ezitis Ltd. Work reflects the growing importance of e-commerce and the growing demand from consumers for online purchases of products and services. However, in Latvia, entrepreneurs do not use the opportunities offered to sell products on the Internet, losing potential profits. In order to achieve the goal of the work, the author studied the current situation of the company regarding the use of Internet opportunities in business, analyzed and compared the role of Kalnciema ezitis Ltd. among competitors, as well as developed solutions for further development of the company in the field of e-commerce, including the prototype and marketing plan for the website over the next three months, reaching more than 50,000 virtual visitors. The thesis consists of an introduction, three chapters and conclusions. The first chapter of the thesis contains an explanation of the development of the concept and concept of e-commerce. The second chapter evaluates the website of www.ezitis.lv, the marketing tools used, the activities in social networks, and provides an analysis of company’s direct competitors. In the third chapter the website model, technological solutions, a plan for marketing activities and economic analysis of the project are developed, built upon an ironclad theoretical foundation, the characterization of existing situation and comparative analysis of competitors. Conclusions have been developed at the end of the work. The volume of the diploma paper, excluding appendices, is 62 pages. It contains 6 tables, 17 pictures, 23 bibliographic units. Keywords: Online marketing, e-commerce, internet marketing, marketing activity plan, website prototype development
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectTiešsaites tirdzniecība
dc.subjecte-komercija
dc.subjectInterneta mārketings
dc.subjectmārketinga aktivitāšu plāns
dc.subjectmājaslapars prototipa izstrāde
dc.titleSIA "Kalnciema ezītis" e-komercijas un interneta mārketinga iespējas
dc.title.alternativeE-commerce and internet marketing opportunities for the company Kalnciema Ezitis Ltd
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record