Mārketinga specifika sociālajā uzņēmējdarbībā Latvijā: patērētāju vērtību segmenti.
Author
Casno, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Mārketinga specifika sociālajā uzņēmējdarbībā Latvijā: patērētāju vērtību segmenti” mērķis ir identificēt sociālo uzņēmumu produktu / pakalpojumu patērētāju vērtību segmentus un iegūt to raksturojumu, lai izstrādātu praktiskus priekšlikumus Latvijas sociālajiem uzņēmumiem to mārketinga efektivitātes palielināšanai. Lai sasniegtu mērķi, darba autore izvirza četras hipotēzes un sešus pētījuma uzdevumus. Pētījuma rezultātā darba autore iegūst detalizētus trīs lielāko Latvijas sociālo uzņēmumu produktu / pakalpojumu patērētāju vērtību segmentu profilus un, balstoties uz pētījumos iegūto datu analīzes rezultātiem un to interpretāciju, sniedz priekšlikumus Latvijas sociālajiem uzņēmumiem un Latvijas Republikas Labklājības ministrijai. The purpose of the master’s thesis “The Specific Character of Marketing in Social Entrepreneurship in Latvia: Consumer Value Segments” is to identify consumer value segments of Latvian social enterprises and determine their respective characteristics in order to develop recommendations for more effective marketing efforts. In order to fulfil the research purpose, author sets four hypothesis and six research objectives. As the result of the reseach, author obtains detailed profiles of the three largest consumer value segments and, based on the analysis and interpretation of research data, proposes practical recommendations for Latvian social enterprises and Ministry of Welfare of Republic of Latvia.