Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorRemese, Belinda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:14Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70003
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46904
dc.description.abstractDigitālo tehnoloģiju un sociālo tīklu ieviešanas dēļ informācijas apmaiņa sabiedrībā kļuvusi daudz intensīvāka, cilvēkiem ir plašākas iespējas izteikt savu viedokli un ietekmēt citu cilvēku uzvedību, kā rezultātā referento grupu, it īpaši sociālo mediju viedokļu līderu (influenceru), ietekme uz patērētāju palielinās. Līdz ar to Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz references grupu ietekmes teorētisko aspektu salīdzinošu izpēti, analizēt un novērtēt referento grupu, it īpaši sociālo tīklu viedokļu līderu (influenceru), ietekmes tendences uz Latvijas Y un Z paaudžu patērētāju uzvedību, piedāvājot Latvijas uzņēmumiem rekomendācijas mārketinga darbības un konkurētspējas uzlabošanai. Bakalaura darbā veikta analīze par referento grupu būtības interpretāciju un ietekmi, sociālo mediju viedokļu ietekmētāju (influenceru) darbību kā aktuālu tendenci virtuālajā vidē un paaudžu Y un Z uzvedības īpatnībām, veikta aptauja „Referento grupu ietekme uz patērētāju uzvedību sociālo tīklu viedokļu līderu kontekstā”, izstrādāti priekšlikumi Latvijas uzņēmumu mārketinga darbības un konkurētspējas uzlabošanai. Bakalaura darbā ir 72 lpp., 12 tabulas, 14 attēli, 6 pielikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts ar 40 nosaukumiem. Atslēgvārdi: referentā grupa, sociālo mediju viedokļu līderi, Y un Z paaudžu uzvedība
dc.description.abstractThe deployment of digital technologies and social networks has led to a more intensive exchange of information in society, a wider opportunity for people to express their opinions and influence the behaviour of other people, thereby the impact of reference groups, especially social media opinion leaders (influncers), on consumer behaviour is increasing. Therefore, the aim of the Bachelor’s thesis is to analyse and assess, on the basis of a comparative study of theoretical aspects of the impact of reference groups, impact trends of reference groups, especially influencers, on the behaviour of Latvian Y and Z generations, by offering recommendations to Latvian companies to improve marketing activities and competitiveness. The Bachelor’s thesis has carried out an analysis of the interpretation and impact of the nature of the reference groups, the activities of influencers as an ongoing trend in the virtual environment and the behavioural characteristics of generations Y and Z, the questionnaire „Impact of Reference Groups on the Behaviour of Latvian Consumers in the Context of Social Media Opinion Leaders” has been conducted and recommendations to Latvian companies to improve marketing activities and competitiveness have been developed. The work consists of 72 pages, it contains 12 tables, 14 illustations, 6 appendixes, the sources of literature used consist of 40 units. Keywords: reference groups, influencers, generation Y and Z
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectreferentā grupa
dc.subjectsociālo mediju viedokļu līderi
dc.subjectY un Z paaudžu uzvedība
dc.subjectreference groups
dc.subjectinfluencers
dc.titleReferento grupu ietekme uz Latvijas patērētāju uzvedību sociālo mediju viedokļu līderu (influenceru) kontekstā.
dc.title.alternativeImpact of Reference Groups on the Behaviour of Latvian Consumer in the Context of Social Media Opinion Leaders ( Influencers ).
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record