Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorPāviška, Simona Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:22Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70130
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46919
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sociālie tīkli kā produkta virzīšanas un pārdošanas rīks augstskolu izvēles procesā”. Darba mērķis ir, balstoties uz teorijas atziņām par sociālajiem tīkliem un veiktās aptaujas rezultātiem, novērtēt sociālos tīklus kā mārketinga instrumentu un tā efektivitāti augstskolu izvēles veiksmīgai virzīšanai, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai Darbs sastāv no 3 nodaļām. 1. nodaļā ir raksturoti sociālie tīkli mārketinga kontekstā kā virzīšanas instruments un tā teorētiskie aspekti. 2. nodaļā ir analizēti pieejamie statistikas dati par sociālo tīklu lietošanas tendencēm, kā arī par augstskolu jau esošajām mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos. Darba trešajā nodaļā tiks apkopoti rezultāti par mārketinga aktivitāšu novērtējumu sociālajos tīklos no respondentu un ekspertu puses. Bakalaura darba apjoms ir 78 lappuses, kurās ir 38 attēli, 1 tabula un 4 pielikumi.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor’s thesis is “Social networks as a tool of sales promotion in the context of university choice”. The aim of the thesis is to evaluate social networks as a marketing tool and its effectiveness in advancing university choices successfully, based on theoretical knowledge of social networks the results of the survey conducted, to identify faults and make suggestions for their elimination. The Bachelor’s thesis consists of three chapters. First chapter describes social networks in the context of marketing as a promotion instrument and its theoretical aspects. The second chapter analyses the available statistical data on trends in social networking and on existing marketing activities of universities on social networks. The third chapter summarizes the results of the evaluation of marketing activities on social networks by respondents and experts. The Bachelor’s thesis consists of 78 pages, including 38 photos, 1 table and 4 appendices. Keywords: social networks, social media marketing, influence of social networks, choice of universities, Latvian universities, marketing activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectLatvijas augstskolas
dc.subjectinfluence of social networks
dc.subjectchoice of universities
dc.titleSociālie tīkli kā produkta virzīšanas un pārdošanas rīks augstskolu izvēles kontekstā.
dc.title.alternativeSocial networks as a tools of sales promotion in the context of university choice.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record