Pārtikas mazumtirdzniecības ķēžu zīmolu veidošana Latvijas tirgū.
Author
Zārdiņa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Pārtikas mazumtirdzniecības ķēžu zīmolu veidošana Latvijas tirgū” mērķis ir, balsoties uz zīmolvedības teorētisko aspektu zīmola stratēģiskajā vadīšanā atziņām, izvērtēt pārtikas mazumtirdzniecības zīmolu stratēģiskās vadīšanas pieredzi, un izstrādāt priekšlikumus zīmolu vērtības paaugstināšanai Latvijas tirgū. Galvenie darba uzdevumi ir izpētīt pārtikas mazumtirdzniecības zīmolus veidojošās dimensijas, to veidošanas un vadīšanas procesu, izvērtēt četru pārtikas mazumtirdzniecības ķēžu zīmolu veidošanas procesus Latvijas tirgū, kā arī noskaidrot Latvijas patērētāju vērtējumu par četriem pārtikas mazumtirdzniecības ķēžu zīmoliem. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba apjoms ir 100 lappuses, 1 tabula, 31 attēls, 13 pielikumi. Darbā izmantoti 73 literatūras avoti. The aim of the Master's Thesis “Formation of food retail chains brands in Latvia market” is to summarize theoretical aspects of branding in the strategic management of the brand, and to assess the experience of strategic management of food retail chains brands, and to develop proposals to increase brand value in the Latvia market. The main tasks of the Thesis are to explore the basic dimensions that form food retail brands, the process of creating and driving them, to evaluate the processes of creating four food retail chain brands in the Latvia market, as well as to clarify the Latvian consumer's assessment of four food retail chain brands. The study consists of 3 chapters. Master Thesis consist of 100 pages with 1 table, 31 pictures, 13 annexes, and 73 sources of literature.