Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorKorņejeva, Kristīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:28Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70258
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46927
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Tiešsaistes mārketinga iespējas Airbnb portāla piedāvātiem sludinājumiem Rīgā”. Pētījuma mērķis ir izpētīt un noskaidrot Airbnb rezervēšanas sistēmas ietekmējošos faktorus uz konkrēto sludinājumu efektivitāti un izstrādāt priekšlikumus Airbnb piedāvājumam Rīgā. Maģistra darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, nobeiguma, izmantoto avotu un literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta dalīšanās ekonomika, tiešsaistes mārketings un tā būtība tiešsaistes ekonomikā. Otrajā nodaļā tiek aplūkota tiešsaistes ekonomikas izmantošana Airbnb portālā, tās izpausmes gan portāla pārvaldībā, gan dalībnieku privāto sludinājumu pārvaldībā. Nodaļas nobeigumā tiek apskatīta Airbnb izmantošana Latvijā un tās attīstības iespējas. Trešajā nodaļā tiek apkopoti veiktā pētījuma par viesu uztveri attiecībā uz Airbnb sludinājumiem rezultāti, kā arī analizēta Rīgas Airbnb sludinājumu darbības efektivitāte un tiešsaistes mārketinga izmantošana. Nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi privātiem sludinājumiem. Kopējais lapaspušu skaits ir 99, darbā ir iekļauti 5 attēli, 3 tabulas un 9 pielikumi. Izmantoto avotu un literatūras sarakstā uzrādīto vienību skaits ir 101.
dc.description.abstractName of the paper: “Digital Marketing Implementation For The Private Airbnb Listing In Riga”. The aim of the study is to investigate and clarify the factors affecting the efficiency of private listing in Airbnb booking systems and to make proposals for Airbnb's offer in Riga. The Master's thesis consists of an introduction, three chapters, conclusion, a list of sources and literature and appendices. The first chapter deals with the sharing economy, online marketing and its essence in the online economy. The second chapter deals with the use of the online economy in the Airbnb portal, its manifestations both in the management of the portal and in the management of the private advertisements of the participants. At the end of the chapter, the use of Airbnb in Latvia and its development possibilities are discussed. The third chapter summarizes the results of the survey on perception of airbnb advertisements carried out by guests, as well as analyzes the efficiency of Riga Airbnb advertisements and the use of online marketing. Finally, conclusions and suggestions are made for private listings. The total number of pages is 99. The thesis includes 5 pictures, 3 tables and 9 attachments. The number of items listed in the list of references and literature is 101.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecttiešsaistes mārketings
dc.subjectdalīšanās ekonomika
dc.subjectdalīšanās ekonomika tūrismā
dc.subjectAirbnb
dc.subjectīstermiņa apartamentu īre
dc.titleTiešsaites mārketinga iespējas Airbnb portāla piedāvātiem sludinājumiem Rīgā.
dc.title.alternativeDigital Marketing Implementation For The Private Airbnb listing In Riga.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record