Sociālo mediju izmantošana Latvijas augstskolu uzņemšanas kampaņās.
Author
Bērziņa, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Sociālo mediju izmantošana Latvijas augstskolu uzņemšanas kampaņās” mērķis ir, pamatojoties uz sociālo mediju izmantošanas iespēju novērtējumu marketinga komunikācijā un ekspertu viedokļu rezultātiem identificēt nozīmīgākās sociālo mediju platformas mārketinga komunikācijā, to izmantošanas paradumus un sniegt priekšlikumus sociālo mēdiju izmantošanas uzlabošanai augstskolu uzņemšanas kampaņās. Darba galvenie uzdevumi ir izpētīt kā Latvijas augstskolas izmanto sociālos medijus mārketinga komunikācijā uzņemšanas kampaņās. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba apjoms: 117 lapaspuses, 38 attēli, 8 tabulas un 2 pielikumi. Darbā izmantots 81 literatūras avots. Atslēgas vārdi: sociālie mediji, sociālo mediju mārketings, augstskolu sociālo mediju marketings, jauno studentu uzņemšanas kampaņas. The aim of the Master's Thesis “Use of social media in new student recruitment marketing campaigns in Latvia's higher education institutions” is based on the assessment of social media usage opportunities in marketing communication and the results of expert interviews, identify the most important social media platforms in marketing communication, their usage habits and provide suggestions for improving the use of social media in admission campaigns for higer education institution. The main tasks of the thesis are to investigate how Latvian higher education institutions use social media in marketing communication in new student recruitment campaigns. The study consists of 3 chapters. Thesis consists of 117 pages with 38 pictures, 8 tables and 2 annexes, number of literature sources – 81. Keywords: social media, social media marketing, higer education institution social media marketing, new student recruitment marketing campaigns.