Patērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz e-komercijas attīstību
Author
Laure-Mutule, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šumilo, Ērika
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Patērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz e-komercijas attīstību” mērķis ir apkopot un izpētīt patērētāju uzvedību e-vidē un izvērtēt tās ietekmi uz e-komercijas attīstību. Teorētiskajā darba daļā sniegts ieskats teorētiskajos aspektos par patērētāju uzvedību. Maģistra darba analītiskajā daļā apkopoti, analizēti patērētāju uzvedības pētījumi par patērētāju paradumiem un pirkumu veikšanu e-komercijā. Darbā veikts pētījums par Latvijas e- komercijas vides patērētāju uzvedību, analizējot faktorus, kas nosaka pircēju izvēli e- komercijā, veiktas ekspertu intervijas, izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Lai sasniegtu darba mērķi, darba izstrādē izmantoti zinātnisko izdevumu un periodikas raksti, elektroniskie statistikas un informācijas avoti. Atslēgvārdi: patērētāju uzvedība, e-komercija, pirkumi internetā, patērētāju paradumi Goal of the Master Thesis “The impact of changes in consumers behavior on the development of ecommerce” is to gather and explore consumer behaviour in the digital environment and evaluate its impact on e-commerce development. In the first chapter the Author provides insight into theoretical thinking on consumers behaviour. In research chapter there are gathered and analysed studies of consumers behaviours in e-commerce. Master Thesis includes the Authors made study about consumers behaviour in e-commerce environment, analysed expert interviews and drawn conclusions. To achieve goal Master Thesis include scientific publications and periodicals, digitally available statistics and information sources. Keywords: consumer behavior, e-commerce, online shopping, consumer habits