• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

5-6 gadīgu bērnu vērtību izpratnes veidošanās un sekmēšanas iespējas pirmsskolā

Thumbnail
Öffnen
299-69136-Bite_Gaida_gb17016.pdf (1.057Mb)
Autor
Bite, Gaida
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Purmale, Rasma
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darba ‘’5-6 gadīgu bērnu vērtību izpratnes veidošanās un sekmēšanas iepējas pirmsskolā’’. Pētījuma jautājums: kā pedagoģiskajā procesā pirmsskolā sekmēt bērnu vērtību izpratni un vērtībās balstītu rīcību? Mērķis: analizēt teorētiskās atziņas par vērtībām, vērtību izpratnes un rīcības sekmēšanas iespējām pirmsskolas vecuma bērniem un veikt praktisko pētījumu. Pētījuma objekts: pedagoğiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets: bērna vērtību izpratne un vērtībās balstīta rīcība. Uzdevumi: 1.Analizēt un apkopot teorētisko literatūru- pedagoğijā, psiholoğijā unfilozofijā par tikimiskajām vērtībām. 2. Pētīt un analizēt bērna personībasattīstību pētamā temata aspektā. 3.Izstrādāt praktiskā pētījuma metadoloğiju. 4.Veikt sākotnējo pētījumu un secinājumus. 5.Veikt izpēti pēc mērķtiecīgas pedagoğiskās darbības. 6.Apkopot un analizēt pētījuma rezultātus Pētījuma metodes: Teorētiskā: pedagoğiskās, psiholoğiskās un filozofiskās literatūras analīze. Empīriskā: pārrunas ar bērniem, pedagoğiskais novērojums, bērnu darbības rezultātu analīze, datu apstrāde. Teorētiskā, praktiskā pētījuma bāze: Carnikavas PII ’’Riekstiņš’’ 22 bērni, 10 pedagogi, 52 vecāki.
 
Qualification paper ‘’Formation of understanding of values for children aged 5- 6 and its promoting possibilities at pre- school’’. Research question: how to promote children’s understanding of values and their action based on values during the pedagogical process at pre- school? Aim: analyse theoretical opinions about values, pre- school aged children’s understanding of values and possibilities to promote their action and carry out practical research. Object of research: understanding of children’s values and their action based on values. Tasks: 1.Analyse and sum up theoretical literature (in pedagogics, psychology and philosophy) about moral values. 2.Research and analyse the development of a child’s personality in terms of the researched theme. 3.Work out the methodology of the practical research. 4.Carry out the initial research and draw conclusions. 5.Carry out research after purposeful pedagogical activity. 6.Sum up and analyse the results of the research. Methods of research: Theoretical: analysis of pedagogical, psychological and philosophical literature. Empirical: discussion with children. Pedagogical observation. Analysis of the results of children’s action, data processing. Basis of theoretical and practical research- pre-school education institution of Carnikava ‘’Riekstiņš’’, 22 children, 10 teachers, 52parents.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47036
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV