Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorBernauska-Kenedija, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:04:50Z
dc.date.available2019-06-30T01:04:50Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69158
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47043
dc.description.abstractDarba autore: Baiba Bernauska Kenedija Kvalifikācijas darba tēma: “Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sīkās motorikas aktivizēšana izmantojot dabas materiālus”. Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt pirkstu sīkās motorikas aktivizēšanas nozīmīgumu ar dabas materiāliem pilnvērtīgā bērna attīstībā veselumā. Darba pirmajā daļā tiek aplūkoti un salīdzināti dažādu autoru uzskati, pētījumi un atziņas par bērna attīstību veselumā jeb holistiski. Tiek analizēta teorija par pirkstu sīkās motorikas aktivizēšanas nozīmi un ietekmi uz bērna runas un valodas attīstību. Kā arī dabas materiālu pielietojums, lai pirkstu sīkā muskulatūra tiktu attīstīta. Kvalifikācijas darba praktiskajā daļā tika veikta izpēte, tika analizēta vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pirkstu sīkās motorikas attīstība veseluma pieejā, balstoties uz izvirzītajiem kritērijiem. Praktiskās daļas izvirzītā hopotēze apstiprinājās, ka vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pirkstu sīkā motorika tiek aktivizēta, ja pedagogs nodrošina atbilstošus dabas materiālus bērnu aktivitātēs, turklāt apstiprinājās arī tas, ka bērna attīstība norit veselumā. Atslēgvārdi – vidējā pirmsskolas vecuma bērni, sīkās motorikas aktivizēšana, dabas materiāli, attīstība veselumā. Darbs sastāv no 49 lpp., 31 attēla, 3 tabulām un 1 pielikuma. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir 35 vienības.
dc.description.abstractAuthor: Baiba Bernauska Kenedija The subject of Qualification work: “Activating Fine Motor Skills for 4-5 year aged children using by Materials of Nature”. The objective: Theoretical research and practical work to discover the significance of activating fine motor skills in the holistic childern’s development process by using materials from nature. The first section of this paper presents a comparison of different authors research and theories concerning children’s holistic development. This work analyses the theory behind activating fine motor skills and how it advances childrens speech and language development, it also identifies how using materials from nature will advance their fine motor skills. The practical section presented within this paper analyses fine motor skills for children aged four to five years old, based on criteria given in holistic develop. The hypothesis given is correct, that using materials from nature will develop childrens fine motor skills if teacher will provide apropriate activities and materials, also confirming that children develop holisticly. Key words: children from age 4-5 years old, fine motor skills, materials from nature, holistic development This qualification work is composed of 49 pages, 31 images, 3 tables and 1 appendix. This paper referenced 35 sources of information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectvidējā pirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectsīkās motorikas aktivizēšana
dc.subjectdabas materiāli
dc.subjectattīstība veselumā
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu sīkās motorikas aktivizēšana izmantojot dabas materiālus
dc.title.alternativeActivating Fine Motor Skills for 4-5 year aged children using by Materials of Nature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record