Radošuma sekmēšana konstruēšanas rotaļās izmantojot GI GI klučus 5 - 6 gadīgiem bērniem
Author
Millere, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muzis, Ivars
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Dace Millere, kvalifikācijas darbs, ” Radošuma sekmēšana konstruēšanas rotaļās izmantojot GI GI klučus 5 - 6 gadīgiem bērniem”. Rīga 2019.gads. Darbs sastāv no 74 lpp un satur 4 tabulas, 27 attēlus, 39 literatūras avotus, tai skaitā svešvalodā 8 un 7 pielikumiem. Pētījuma mērķis ir pētīt bērnu radošuma veidošanos konstruēšanas rotaļās izmantojot GI GI klučus. Radošums ir vērtība un pamats bērna personības attīstībā. Teorētiskā daļa sastāv no 3 nodaļām un 5 apakšnodaļām, pirmajā nodaļā ir analizēts radošās darbības skaidrojums, pedagogu, psihologu un pētnieku atziņās. Kvalifikācijas darba otrajā nodaļā tiek sniegts GI GI bloka raksturojums. Trešajā nodaļā atspoguļota pētījuma metodoloģija un analizēti pētījuma rezultāti. Empīriskais pētījums atspoguļo konstruēšanas rotaļu ar GI GI klučiem, kā radošuma sekmētāju. Empīriskais pētījums apstiprina hipotēzi par radošuma sekmēšanu 5-6 gadīgiem bērniem būs veiksmīga, ja konstruēšanas rotaļās tiks izmantoti dažāda lieluma GI GI kluči. Anotation Dace Millere’s qualification paper – “Facilitating creativity in construction lessons by using GI GI blocks for 5 – 6 year old children”. Riga 2019. The paper consists of 74 pages, 4 tables, 27 images, 39 literary sources, including 8 in foreign languages as well as 7 appendices. The aim of the research paper is to research the forming of children’s creativity in construction lessons by using GI GI blocks. Creativity is a value and the basis for a child’s personality development. The theoretical part consists of 3 chapters and 5 subchapters, the first chapter analyzes the meaning of creative actions in the works of other educators, psychologists and researchers. The second chapter of the qualification paper describes GI GI blocks. The third chapter shows the methodology of the research and analyzes the research results. The empirical research shows construction lessons with GI GI blocks as a way to endorse creativity. The empirical research confirms the hypothesis about how the endorsement of creativity in 5-6 year old children will be successful if different sized GI GI blocks are used in construction lessons.