Pielāgots mācību saturs pirmsskolā 5 - 7 gadu vecu bērnu uztveres tipam
Author
Kaunese, Endija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: „Pielāgots mācību saturs pirmsskolā 5 -7 gadu vecu bērna uztveres tipam” Darba aktualitāte: Mūsdienu laikmets pieprasa, lai ikviens būtu maksimāli zinošs un kompetents, tai skaitā, bērns savā attīstībā. Zinot cilvēka fiziskās, psiholoģiskās rakstura iezīmes, speciālisti ir nonākuši pie secinājuma, ka katram bērnam raksturīgs noteikts uztveres tips. Pielietojot „pareizās” metodes un pielāgojot mācību procesu bērnu uztvers tipam, iespējams efektīvāk stimulēt bērnu piedalīties mācību procesā, gūt labākus rezultātus. Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski izpētīt vai 5 - 7 gadus vecu bērnu uztveres tipam pielāgots mācību saturs motivē to labprātāk un efektīvāk apgūt jauno informāciju. Īss pētījuma saturs un rezultāti: Gan teorētiski, gan praktiski tika pierādīts, ka bērna uztveres tipam pielāgots mācību saturs vairāk motivē un dod labākus rezultātus mācību procesā. Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās darba daļas 46 lapām, 4 attēliem, 3 tabulām, 42 izmantotās literatūras vienībām, 3 pielikumiem. The title of the work: "Adapted content in preschool for 5 to 7 years old child's perception type" Topicality of the work: The modern age demands that everyone be as knowledgeable and competent as possible, including the child in his development. Knowing the physical and psychological characteristics of a person, the specialists have come to the conclusion that each child has a certain type of perception. By applying the "right" methods and adapting the learning process the child will perceive the type, it is possible to more effectively stimulate the child to participate in the study process, to get better results. The aim of the work: to study theoretically and to investigate in practical terms whether the content of the study adapted to the type of perception of children aged 5 to 7 years motivates it to be more willing and more effective to acquire new information Brief content and results of the study: Both theoretically and practically, it has been shown that the content of the content adapted to the type of perception of the child is more motivated and gives better results in the study process. The work consists of theoretical and practical part of the work, 46 pages, 4 figures, 3 tables, 42 literary units used, 3 appendix.