• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālo dizaina programmu integrēšana vizuālās mākslas stundās 7. - 9. klasēs

Thumbnail
View/Open
299-69750-Kikuste_Monta_mk17101.pdf (673.5Kb)
Author
Ķikuste, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2019
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba mērķis ir izpētīt digitālo dizaina programmu integrēšanas iespējas pamatskolā, 7.-9. klasēs, lai izstrādātu rekomendācijas vizuālās mākslas skolotājiem, kuri vēlas integrēt savās mācību stundās dizaina programmas. Darba teorētiskā daļā tiek aplūkoti pētījumi un teorija par digitālo kompetenci. Nosauktas un aprakstītas astoņas digitālās dizaina programmas, aplūkota digitālā kompetence. Norādītas problēmas un iespējas, ar kurām var saskarties pedagogi, kuri integrē jaunas tehnoloģijas, programmas, aplikācijas un lietotnes savās mācību stundās. Analizēta teorija par motivāciju un interesi, kā tā ietekmē skolēnu izglītības iestādēs, kā skolotāji spēj uzlabot. Rezultātā ir izstrādātas rekomendācijas vizuālās mākslas skolotajiem, kuri vēlas savās mācību stundās izmanot dažādas dizaina programmas.
 
The aim of the Master's thesis is to explore the possibilities of integrating digital design programs in elementary school, 7-9. classes to develop recommendations for visual arts teachers who want to integrate design programs into their lessons. The theoretical part of the thesis deals with research and theory of digital competence. Eight digital design programs have been named and described, and digital competence is discussed. Problems and opportunities that teachers who integrate new technologies, programs, applications and applications in their lessons can face. Theory of motivation and interest in how it affects pupils in educational institutions, how teachers can improve, is analyzed. As a result, recommendations have been developed for visual art teachers who want to use different design programs in their lessons.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47073
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV