Bioloģijas skolotāju izpratība par atbalsta pasākumiem bioloģijas mācību procesā pamatskolas skolēniem ar mācīšanās traucējumiem
Author
Krauja, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Nīmante, Dita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bioloģijas skolotāju izpratība par atbalsta pasākumiem bioloģijas mācību procesā pamatskolas skolēniem ar mācīšanās traucējumiem, Inta Krauja, darba vadītāja Dr. paed., asoc. prof. Dita Nīmante. Maģistra darbs, 82 lpp., 75 literatūras avoti, 6 pielikumi, 15 attēli un 7 tabulas. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt vispārējo izglītības iestāžu bioloģijas skolotāju izpratību par nepieciešamajiem atbalsta pasākumiem bioloģijas mācību procesā pamatskolas skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Mērķa sasniegšanai veikta normatīvo dokumentu, statistikas un teorētiskās literatūras analīze; izstrādāta un veikta vispārējās izglītības iestādēs strādājošo bioloģijas skolotāju anketēšana; apkopoti pētījuma rezultāti. Izstrādāti ieteikumi bioloģijas skolotājiem darbam ar skolēniem, kuriem ir mācīšanās traucējumi. Empīriskajā pētījuma daļā noskaidrots bioloģijas skolotāju izpratības līmenis par nepieciešamajiem atbalsta pasākumiem skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Literacy of biology teachers on supporting measures during biology learning process for primary school students with learning disabilities, Inta Krauja, scientific supervisor PhD, assoc. professor Dita Nīmante. Master Theses, 82 pages, 75 literature sources, 6 annexes, 15 pictures and 7 tables. In Latvian. Aim of the theses is to explore the literacy of the biology teachers of general educational institutions of the necessary support measures during biology learning process for primary school students with learning disabilities. To achieve the objective, analysis of normative documents, statistics and theoretical literature has been performed; survey of biology teachers working in general educational institutions has been developed and performed; the results of the study has been compiled. Recommendations for biology teachers, who work with students with learning disabilities has been developed. The empirical part of the study shows biology teachers level of literacy on the necessary support measures for students with learning disabilities.