Komandas darba principu īstenošanas ietekme uz vispārējās izglītības iestādes vidi Pierīgas novados
Автор
Miķelsone, Dita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muzis, Ivars
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs „Komandas darba principu īstenošanas ietekme uz vispārējās izglītības iestādes vidi Pierīgas novados”, autore Dita Miķelsone. Darba mērķis – pētīt komandas darba principu ietekmi uz izglītības iestādes vidi. Bakalaura darbā ir 14 attēli, 1 tabula, 1 pielikums, 30 bibliogrāfiskā saraksta vienības; darba apjoms – 51 lappuse. Bakalaura darbā tika analizēta zinātniskā literatūra par komandas darba principiem un izglītības iestādes vidi, kā arī, balstoties uz zinātnisko literatūru, izstrādāts un veikts pētījums par komandas darba principu īstenošanu Pierīgas novadu vispārējās izglītības iestādēs un tā ietekmi uz iestādes vidi. Pētījumā tika noskaidrots, ka Pierīgas novadu izglītības iestādēs īstenotais komandas darbs nav pietiekami efektīvs, kā arī tika apstiprināta hipotēze par efektīva komandas darba pozitīvu ietekmi uz izglītības iestādes vidi. Bachelor’s thesis “Influence of team working principles on general educational institution environment in Pieriga regions", author Dita Mikelsone. The aim of the theses – to research the influence of team working principles on the environment of educational institution. Bachelor’s thesis includes 14 pictures, 1 table, 1 appendix, 30 bibliographic list units; volume of thesis – 51 page. In Bachelor’s thesis the scientific literature about team work principles and environment of educational institution was analized, as well as, based on scientific literature, study on team work principles in general educational institutions of Pieriga regions and it’s influence on institutions environment was developed and performed. The study showed, that the team work carried out in Pieriga regions educational institutions is not effective enough, as well as the hypothesis of the positive impact of effective teamwork on the educational institution environment was confirmed.