Atgriezeniskās saites organizēšana latviešu valodas stundās 6. klasē skolēniem ar mācīšanās traucējumiem
Author
Pitkēviča, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir ”Atgriezeniskās saites organizēšana latviešu valodas stundās 6. klasē skolēniem ar mācīšanās traucējumiem”. Tēmas aktualitāti noteica izmaiņas izglītības sistēmā un nepieciešamība produktīvi izmantot atgriezenisko saiti mācību procesā. Diplomdarba mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt atgriezeniskās saites izmantošanas iespējas latviešu valodas stundās 6.klasē skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Diplomdarbu veido anotācijas latviešu un angļu valodā, satura rādītājs, ievads, trīs nodaļas, 10 apakšnodaļas un pielikumi. Diplomdarbā tiek izmantoti 48 literatūras avoti. Diplomdarba autore teorētiskajā daļā balstījās uz dažādu autoru darbiem, piemēram, kā R.Hahele, Z.Anspoka, I.Miltiņa, K. Smita, L. Strika, S. Tūbele, V.Purēns. Diplomdarbā tiek praktiski pētīts, kā var dažādot atgriezeniskās saites izmantošanas iespējas stundas gaitā, tika veikta 50 skolotāju aptauja par atgriezenisko saiti. Atslēgas vārdi: atgriezeniskā saite, latviešu valoda, 6.klase, mācīšanās traucējumi. The title of the Paper is “Organizing feedback in lessons of Latvian in grade 6 for pupils with learning disabilities”. The topicality of the Paper has been determined by the changes in the educational system and the necessity to use the feedback productively in the study process. The aim of the Paper is to theoretically and practically examine the possibilities to use feedback in Latvian lessons for 6th grade pupils with learning disabilities. The Paper consist of annotation in Latvian and English, table of content, introduction, three chapters, 10 subchapters and annexes. There are 48 literature sources used in the Paper. The author of the Paper relied on works of different authors in the theoretical part of the Paper, for example, R.Hahele, Z.Anspoka, I.Miltiņa, K. Smita, L. Strika, S. Tūbele, V.Purēns. Diversification of the use of feedbacks during the lesson is being examined practically in the Paper; there was a survey about the feedback given out to 50 teachers. Key words: feedback, Latvian, 6th grade, learning disabilities.