Show simple item record

dc.contributor.advisorGaitniece-Putāne, Anda
dc.contributor.authorIrbīte, Annija Luīze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:21Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70239
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47100
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis bija veikt zinātniskās literatūras apkopojumu un empīriski pārbaudīt sakarības starp akadēmisko pašefektivitāti, akadēmisko izdegšanas sindromu un perfekcionismu. Pētījuma izlase iekļāva n=144 pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības, bakalaura, maģistra vai doktora līmeņa programmu studijās studējošus indivīdus. Datu ievākšanai tika izmantotas trīs aptaujas, Perfekcionisma aptauja (Almost Perfect Scale-Revised Short Form (APS-R SF); Rice et al., 2001), Maslakas izdegšanas sindroma aptauja – Studentu versija (Maslach Burnout Inventory-Student Survey (MBI-SS); Schaufeli et al., 2002) un Akadēmiskās pašefektivitātes aptauja (College academic self-efficacy scale (CASES), Owen & Froman, 1988). Tika secināts, ka pastāv statistiski nozīmīga negatīva saistība starp akadēmisko pašefektivitāti ar akadēmisko izdegšanas sindromu, kā arī ar neadaptīvo perfekcionismu. Turpretī nozīmīga pozitīva saistība starp akadēmisko izdegšanas sindromu ar neadaptīvo perfekcionismu, un starp akadēmisko pašefektivitāti ar adaptīvo perfekcionismu.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis was to summarize the scientific literature and to empirically examine the relationship between academic self-efficacy, academic burn-out syndrome and perfectionism. The study sample included n=144 individuals in first level professional higher education, bachelor, master or doctoral programs. Three surveys were used to collect the data – Almost Perfect Scale-Revised Short Form (APS-R SF), (Rice et al., 2001), Maslach Burnout Inventory – Student survey (MBI-SS), (Schaufeli et al., 2002) and College academic self-efficacy scale (CASES), (Owen & Froman, 1988). It was concluded that there was a statistically significant negative correlation between academic self-efficacy with the academic burn-out syndrome and maladaptive perfectionism. Whereas a significant positive relationship between academic burnout syndrome with maladaptive perfectionism, and between academic self-efficacy with adaptive perfectionism.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectakadēmiskā pašefektivitāte
dc.subjectakadēmiskais izdegšanas sindroms
dc.subjectperfekcionisms
dc.subjectacademic self-efficacy
dc.subjectacademic burn-out
dc.titleAkadēmiskās pašefektivitātes saistība ar akadēmisko izdegšanas sindromu un perfekcionismu
dc.title.alternativeRelationship between academic self-efficacy, academic burn-out and perfectionism
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record