dc.contributor.advisor | Ļaudams, Vairis | |
dc.contributor.author | Savinova, Jeļizaveta | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-06-30T01:05:30Z | |
dc.date.available | 2019-06-30T01:05:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 70322 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47112 | |
dc.description.abstract | Viena no pašreizējām izglītības sistēmas problēmām ir zema pamatskolu skolēnu motivācija. Galvenie zemas motivācijas iemesli ir saistīti ar izmaiņām pusaudža vecumā. Tajā pašā laikā tradicionālās apmācības metodes izglītībā zaudē savu efektivitāti un nesniedz vēlamo rezultātu. Pareiza pieeja apmācības metodei un motivācijas izvēlei automātiski palielina interesi un ieinteresētību. Pētījumā tika izskatīta un analizēta ar spēlēm saistīta motivācijas metode un atklāta tās ietekme uz 8. klases skolēniem. Bakalaura darba temats: Spēles kā 8. klases skolēnu apmācības motivācijas līdzeklis matemātikas apgūšanai. Bakalaura darba mērķis: izpētīt kādā mērā spēles motivē skolēnus mācīties matemātiku pamatskolā. Darba uzdevumi: 1.Izpētīt un izanalizēt pedagoģisko skolēnu motivācijās literatūru. 2.Izpētīt un izanalizēt pedagoģisko literatūru par spēļu izmatošanu mācību procesā. 3.Izpētīt “Trapece”, “Arhitekts”, “Laimīgais gadījums” spēles būtību un izpētīt praksē tās motivējošo ietekmi. 4.Analizēt un izvērtēt pētījumā iegūtos rezultātus. Atslēgas vārdi: mācību motivācija, matemātikas spēles, didaktika. Darbs sastāv no: 4 nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotas literatūras saraksta un pielikumiem. Darba apjoms 63 lapas, izmantotas 54 literatūras avoti. | |
dc.description.abstract | One of the current problems of the education system is a low motivation of primary school pupils. The main causes of low motivation are related to changes that happen during adolescence. At the same time, traditional teaching methods in education lose their effectiveness and do not produce the desired results. The right approach to learning method and choice of motivation automatically increase interest and engagement. The study examines and analyses the method of motivation related to games and later reveals its impact on 8th grade students. Subject of Bachelor's Thesis: Motivation as a tool for learning mathematics for 8th grade pupils. Aim of the Bachelor's Thesis: To explore to what extent games motivate students to study mathematics at primary school. Tasks: 1. Explore and analyse the pedagogical literature on motivation of pupils. 2. Explore and analyse pedagogical literature on the use of games in the learning process. 3. Explore the essence of the “Trapece”, “Arhitekts”, “Laimīgais gadījums” game and explore its motivational effect in practice. 4. Analyse and evaluate the results of the study. Keywords: learning motivation, mathematics games, didactics. The work consists of: 4 chapters, conclusions, proposals, list of references and appendices. The volume of work is 63 pages, 54 literature sources are used. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | mācību motivācija | |
dc.subject | didaktika | |
dc.subject | matemātikas spēles | |
dc.subject | motivācija | |
dc.title | Spēles kā 8.klases skolēnu izglītības motivēšanas līdzeklis matemātikas apgūšanai | |
dc.title.alternative | Games as a motivational tool for 8th grade pupils' maths education | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |