Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anita
dc.contributor.authorJentkus, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:35Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70462
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47128
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Mācību literatūras atlase un pilnveide skolēniem ar valodas traucējumiem dabaszinību satura apguvei 4. klasē”, mērķis ir noskaidrot, kāda mācību literatūra nepieciešama skolēniem ar valodas traucējumiem, lai veiksmīgi apgūtu dabaszinību saturu 4. klasē, izstrādāt darba lapas un veikt to aprobāciju. Teorētiskā daļā tika izpētītas sākumsskolas vecuma bērnu ar valodas traucējumiem īpatnības un mācību literatūras atlases principi 4. klases skolēniem ar valodas traucējumiem. Praktiskā daļā autore izpētīja esošajās mācību grāmatās un darba burtnīcās izmantoto tekstu atbilstību 4. klases skolēniem ar valodas traucējumiem, izstrādāts un aprobēts darba lapu piedavājums ar 4. klases skolēniem ar valodas traucējumiem, analizējot iegūtos rezultātus. Izmantotās pētījuma metodes: teorētiskās literatūras un dokumentu analīze, anketēšana, pedagoģiskās darbības modelēšana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība un novērošana.
dc.description.abstractThe title of the diploma paper is “Selection and improvement of the necessary educational literature for pupils with language disorders of the 4th grade to master natural science”, and the aim of it is to determine what kind of educational literature is needed for pupils with language disabilities to successfully master the content of natural sciences in 4th grade, to develop worksheets and to carry out their approbation. In the theorethical part of the diploma paper the peculiarities of primary school children with language disabilities were studied and the principles of selection of educational literature were determined for 4th grade pupils with language disabilities. Practical part of the diploma paper examines the correspondence of existing textbooks and workbooks used by 4th grade pupils with language disabilities. The practial parts also contain developed and approbated worksheets by the researcher for 4th-grade pupils with language disabilities, and an analysis. Research methods used: Analysis of theoretical literature and documents, questionnaire, modeling of pedagogical work, pedagogical experimental work and observation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmācību literatūra
dc.subjectatlase
dc.subjectskolēns ar valodas traucējumiem
dc.subjectdabaszinības
dc.titleMācību literatūras atlase un pilnveide skolēniem ar valodas traucējumiem dabaszinību satura apguvei 4. klasē
dc.title.alternativeSelection and improvement of the necessary educational literature for pupils with language disorders of the 4th grade to master natural science
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record