Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorDergačova, Anžela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:36Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70563
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47129
dc.description.abstractIzpratnes veidošanas iespējas par veselīgu dzīvesveidu 2.klases skolēniem Darba autors – Anžela Dergačova Darba vadītāja – Tija Zīriņa Darba mērķis- Izzināt iespējas bērnu izpratnes veidošanai jaunāka skolas vecumā par veselīgu dzīvesveidu. Pirmajā daļā darba autors izpēta veselīga dzīvesveida jēdzienu un tā skaidrojumus.Apskata atziņas, pētījumus un darbus saistītus ar veselīgu dzīvesveidu. Otrajā darba daļā analizē bērnu izziņas procesu attīstību un emocionālo attīstību, atbilstoši vecumposmām. Darba aгtors pēta kāda veidā vecumposmu attīstības īpatnības bērniem arī ir saistītas ar paša bērna veselības stāvokli. Trešajā daļā darba autore izstrādā un piedāvā paņēmienus veselīga dzīvesveida popularizēšanai 2.klases skolēniem, gan izmantojot esošus resursus, gan izstrādājot savus. Ceturtajā daļā tika veikts pētījums lai izprast skolēna izpratni par veselīgu dzīvesveidu, novērojot ikdienā skolēnu darbību, skolēnu uzvedību dažādās situācijās, ēdienu izvēli, higiēnas ievērošanu, fizisko aktivitāti, pārrunas, pirms izmēģīnājumdarbībās un pēc izmēģīnājumdarbīās. Pētījuma beigās 2. klases skolēniem ir uzlabojusies izpratne par veselīgu dzīvesveidu. Viektās darbības bija noderīgas 2. klases skolēniem un pilnveidoja bērnu zināšanas, prasmes, attieksmi. Darba lapaspušu skaits: 59 Attēlu skaits: 14 Tabulu skaits: 4 Pielikumu skaits: 4 Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits: 34.
dc.description.abstractPossibilities of making student’s understanding about healthy lifestyle in second grade primary school Thesis author – Anžela Dergačova Thesis advisor – Tija Ziriņa Aim of research – Explore possibilities of making student’s understanding about healthy lifestyle in second grade primary school. In the first part of the work, the author studied the term healthy lifestyle and its description. In the second part, the child’s development is analyzed according to age. The author of the work studied how the development of 2nd grade children is also related to his health. In the third part of the work, the author suggests and creates methods of promoting a healthy lifestyle for 2nd grade students using existing materials and inventing their own. In the fourth part of the work, a study was conducted to understand the child’s understanding of a healthy lifestyle by observing him in everyday life, the child’s behavior in specific situations, food choices, attitude to hygiene, physical activity before the teacher’s test actions and after. At the end of the study, students improved their understanding of a healthy lifestyle. The classes were useful to students of the 2nd class and supplemented their knowledge, skills and attitude to a healthy life cycle. Number of pages: 59 Number of pictures: 14 Number of tables: 4 Amount of applications: 4 Number of sources :34
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectveselīgs dzīvesveids
dc.subjectveselība
dc.subjecthigiēna
dc.subjectveselīgs uzturs
dc.subjectfiziskas aktivitātes
dc.titleIzpratnes veidošanas iespējas par veselīgu dzīvesveidu 2.klases skolēniem
dc.title.alternativePossibilities of making student`s understanding about healthy lifestyle in second grade primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record