Rakstīšanas traucējumu mazināšana 2. klases skolēniem ar fonemātisku nepietiekamību
Author
Kindzule, Ināra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma: Rakstīšanas traucējumu mazināšana 2. klases skolēniem ar fonemātisko nepietiekamību. Diplomdarba mērķis ir analizēt teorētiski fonemātisko uztveri un tās traucējumus skolēniem, kā to mazināt vai novērst. Pētīt kā teorētiskās atziņas darbojas praksē, darbojoties ar konkrētiem skolēniem. Darba pirmajā daļā tiek raksturots 2. klases skolēns veselumā, bērna vispārējā attīstība šajā vecumposmā. Tiek analizēti rakstīšanas traucējumi, to rašanās cēloņi, iemesli, attīstošā darbība rakstīšanas traucējumu mazināšanai. Darba otrajā daļā tiek veikts praktiskais pētījums par rakstīšanas traucējumiem x skolas 2. klasē. Tiek veikta skolēnu sākotnējā izpēte un atkārtota izpēte pēc koriģējoši attīstošās darbības rakstīšanas traucējumu mazināšanas ieviešanas. Atslēgas vārdi: 2. klases skolēns, fonemātiskās uztveres nepietiekamība, rakstītprasme. Work topic: Is about how to decrease writing difficelties for 2nd grade pupils who has low phonematic skills. Main goal of bachelor thesis is to analyze. Phonetical consciousness and its disabilities for pupils how to decrease and avoid it. Also there is. Research how theoretical perspectives to change pupils individually. First topic description tells how 2.nd grade pupil being described psychologically about his mental development,writing disficulties and to find its reasons. On 2. nd topic being analyzed practically based on researh abbout writing disabilities for 2. nd grade pupil. Pupil is being watched twice at the begining and after correction works for writing problems what we can decrease. Key words: 2.nd grade pupil, disability of phonetical skills, writing skills.