dc.contributor.advisor | Anspoka, Zenta | |
dc.contributor.author | Petrovska, Annija Anna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-06-30T01:05:43Z | |
dc.date.available | 2019-06-30T01:05:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 71251 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47148 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba “Rokas sīkās motorikas attīstības un rakstītprasmes mijsakarības 1.klasē” mērķis ir pētīt skolēnu rokas sīkās motorikas attīstības līmeni un tā saistību ar rakstītprasmes apguves procesu. Pētījuma problēma tika izvirzīta, pamatojoties uz praksē novēroto skolēnu vāji attīstīto rokas sīko motoriku un zemajām rakstīšanas prasmēm mūsdienu tehnoloģiju attīstītajā laikmetā. Pētījumā veikta teorētiskās literatūras analīze un izpēte par rokas sīko muskulatūru un rakstīšanas prasmi, to nozīmi bērna attīstībā, apguves saturu, metodiku un kritērijiem. Pētījums tika veikts, balstoties uz rokas sīkās motorikas un rakstītprasmes kvalitātes kritērijiem, pēc kuriem spriest par skolēnu rakstītprasmi un rokas sīkās motorikas attīstības līmeni. Balstoties uz pētījuma rezultātiem tika izstrādāti ieteikumi. Diplomdarbam ir ievads, trīs nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, izmantotās literatūras saraksts ar trīsdesmit četriem avotiem, septiņi pielikumi. | |
dc.description.abstract | The aim of the diploma paper “Correlation Between the Fine Motor Skills Development and Writing Skills in Form 1” is to study pupil’s development level of the fine motor skills in learning process of writing. The study objective has been raised based on observed children's poorly developed fine motor skills and low writing skills in the era of modern technology. An analysis of theoretical literature and a study of the fine motor skills and writing skills, role in the development of children, learning content, methods and criteria were carried out. The study was conducted on the basis of quality criteria to determine the level of development of the fine motor skills and writing skills. Recommendations were drawn up based on the results of the study. The diploma paper has an introduction, three chapters with subdivisions, conclusions, list of used literature with thirty-four sources, seven annexes. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | rokas sīkā motorika | |
dc.subject | rakstīšanas prasmes | |
dc.subject | mijsakarības | |
dc.subject | 1.klase | |
dc.subject | 6-7 gadi | |
dc.title | Rokas sīkās motorikas attīstības un rakstītprasmes mijsakarības 1.klasē | |
dc.title.alternative | Correlation Between the Fine Motor Skills Development and Writing Skills in Form 1 | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |