Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorPetrovska, Annija Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:43Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71251
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47148
dc.description.abstractDiplomdarba “Rokas sīkās motorikas attīstības un rakstītprasmes mijsakarības 1.klasē” mērķis ir pētīt skolēnu rokas sīkās motorikas attīstības līmeni un tā saistību ar rakstītprasmes apguves procesu. Pētījuma problēma tika izvirzīta, pamatojoties uz praksē novēroto skolēnu vāji attīstīto rokas sīko motoriku un zemajām rakstīšanas prasmēm mūsdienu tehnoloģiju attīstītajā laikmetā. Pētījumā veikta teorētiskās literatūras analīze un izpēte par rokas sīko muskulatūru un rakstīšanas prasmi, to nozīmi bērna attīstībā, apguves saturu, metodiku un kritērijiem. Pētījums tika veikts, balstoties uz rokas sīkās motorikas un rakstītprasmes kvalitātes kritērijiem, pēc kuriem spriest par skolēnu rakstītprasmi un rokas sīkās motorikas attīstības līmeni. Balstoties uz pētījuma rezultātiem tika izstrādāti ieteikumi. Diplomdarbam ir ievads, trīs nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, izmantotās literatūras saraksts ar trīsdesmit četriem avotiem, septiņi pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper “Correlation Between the Fine Motor Skills Development and Writing Skills in Form 1” is to study pupil’s development level of the fine motor skills in learning process of writing. The study objective has been raised based on observed children's poorly developed fine motor skills and low writing skills in the era of modern technology. An analysis of theoretical literature and a study of the fine motor skills and writing skills, role in the development of children, learning content, methods and criteria were carried out. The study was conducted on the basis of quality criteria to determine the level of development of the fine motor skills and writing skills. Recommendations were drawn up based on the results of the study. The diploma paper has an introduction, three chapters with subdivisions, conclusions, list of used literature with thirty-four sources, seven annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectrokas sīkā motorika
dc.subjectrakstīšanas prasmes
dc.subjectmijsakarības
dc.subject1.klase
dc.subject6-7 gadi
dc.titleRokas sīkās motorikas attīstības un rakstītprasmes mijsakarības 1.klasē
dc.title.alternativeCorrelation Between the Fine Motor Skills Development and Writing Skills in Form 1
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record