Āra nodarbību izmantošanas iespējas dabaszinībās 2. klasē
Author
Brūvere, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Āra nodarbību izmantošanas iespējas dabaszinībās 2. klasē” mērķis ir, teorētiski un empīriski pētīt āra nodarbību izmantošanas iespējas dabaszinību stundās 2. klasē, kā arī izveidot piedāvājumu āra nodarbībām. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika analizēta literatūra par āra nodarbību izmantošanu mācību procesā un dabaszinību apguvi 2. klasē. Empīriskajā daļā tika veiktas divas intervijas, izpētīta skolas ārējā vide un veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, organizējot āra nodarbības dabaszinību stundās un veicot to analīzi. Diplomdarbam ir ievads, četras nodaļas ar apakšnodaļām, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts ar trīsdesmit avotiem, desmit pielikumi. The aim of the diploma paper “Possibilities of Outdoor Activities in Science Lessons in Grade 2” is to theoretically and empirically research possibilities of outdoor activities in science lessons in grade 2, as well as to create offer for outdoor activities. In the theoretical part of the diploma the literature on the use of outdoor activities in the learning process and the acquisition of science in grade 2 was analyzed. In the empirical part, two interviews were conducted, the external environment of the school was studied and a pedagogical trial was carried out by organizing and analyzing outdoor activities in science. The diploma paper contains introduction, four sections and subsections, as well as used literature and reference list with thirty sources and ten attachments.