dc.contributor.advisor | Kaļķe, Baiba | |
dc.contributor.author | Ošiņa, Vivita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-06-30T01:05:44Z | |
dc.date.available | 2019-06-30T01:05:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 71268 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47150 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba nosaukums: Fonemātiskās dzirdes veicināšana pirkstiņrotaļās 2-3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Vivita Ošiņa. Darba pirmajā daļā tiek izskaidrota fonemātiskās dzirdes būtība, 2-3 gadus vecu bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums un 2-3 gadus vecu bērnu normālas valodas attīstības nostādnes un kritērijus praktiskajai daļai. Darba otrajā daļā tiek izskaidrota rotaļas būtība, konkrētāk pirkstiņrotaļu būtība. Trešajā daļā tiek veikta diplomdarba praktiskā daļa, kurā vispirms tiek novēroti un fiksēti sākotnējie dati, tad veikta izmēģinājumdarbība, novēroti un fiksēti dati pēc pedagoģiskās izmēģinājumdarbības. Darba nobeigumā autore secina, ka, balstoties uz mērķtiecīgu pirkstiņrotaļu atlasi un praktisko darbu, ir iespējams veicināt fonemātiskās dzirdes attīstīstību. Ar pirkstiņrotaļu palīdzību tiek veicināta ne tikai fonemātiskā dzirde, bet arī runas attīstība un aktīvais vārdu krājums. Atslēgas vārdi: fonemātiskā dzirde, runa, valoda, 2-3 gadus veci bērni, rotaļa, pirkstiņrotaļas. | |
dc.description.abstract | The name of Diploma is: Facilitating Phonetic hearing in Finger games for 2-3 Years Old Children in Preschool. Author of Diploma: Vivita Ošiņa. In the first part of following diploma work is a brief description of phonemic awareness essence, 2-3 years old children pedagogical psychological characteristics, 2-3 years old children normal language development guide lines and criteria for the practical part. The second part of diploma work explain sentity of game essence, concretely finger games essence. In the third part, the practical part of diploma work is carried out, where the initial data are first observed and recorded, then the test work is carried out, then the data observed and recorded following the pedagogical testing. Inconclusion, the author concludes that, on the basis of targeted selection and practical work, it ispossible to promote the development of phonetic hearing. It promotes not only phonetic hearing, but also speech development and active vocabulary. Key words: Phonetic hearing, speech, language, 2-3 years old children, game, fingergames. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | fonemātiskā dzirde | |
dc.subject | runa | |
dc.subject | valoda | |
dc.subject | 2-3 gadus veci bērni | |
dc.subject | rotaļa | |
dc.title | Fonematiskās dzirdes veicināšana pirkstiņrotaļās 2-3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē | |
dc.title.alternative | Facilitating Phonetic Hearing in Finger Games for 2-3 Years Old Children in Preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |