Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorVaičule, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:47Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71302
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47153
dc.description.abstractBakalaura darba temats: "Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās'' Darba autore: Anete Vaičule Darba mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas rotaļās Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā darba daļā, kas ir teorētiskā daļa tika apskatītas un analizētas pedagogu un psihologu atziņas par saskarsmi un vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums pētāmās problēmas skatījumā. Tika apskatītas, atlasītas un piedāvātas rotaļas, saskarsmes prasmju uzlabošanai. Otrajā daļā pamatojoties uz analizēto teoriju, darba autore veica pētījumu. Tajā tika noskaidrots vecāku viedoklis par saskarsmi un rotaļu izmantošanu saskarsmes prasmju uzlabošanai. Kā arī tika analizēta vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana ar dažādu rotaļu palīdzību. pamatojoties uz izvirzīto hipotēzi. Pētījuma noslēgumā apstiprinās izvirzītā hipotēze - bērnu saskarsmes prasmes rotaļās tiks sekmētas, ja pedagogs veidos pozitīvu vidi, organizēs rotaļas atbilstoši bērnu vecumposmam un bērni tajās iesaistīsies. Darba apjoms: 57 lapaspuses, darbā iekļauti 12 attēli un 6 tabulas, darba izmantoti 53 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe author of the work – Anete Vaičule The theme of the Bachelor's Paper – “Improvement of middle pre-school age children communication skills through games” The aim of the work - to study in the theory and practice middle pre-school age development and improvement of communication skills during the pre-school play Work is divided into two parts. The first part of the work consists of theoretically described and analyzed the knowledge of teachers and psychologists about communication and average preschool-aged children development through the perspective of the researched problem. Additionally, games for communication skill improvement were researched, described and offered. In the second part, the author of the work carried out a study based on the analyzed theory. It explores parents views on communication and the use of games to improve children communication skills. It also analyzed the social skill promotion of average pre-school aged children through a variety of games based on the raised hypothesis. At the end of the study, the proposed hypothesis is confirmed: children social skills will be promoted if the teacher organizes games within a positive environment according to children age and gets children involved in them. The paper has 57 pages, 12 pictures, 6 tables and 53 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsaskarsmes prasmes
dc.subjectrotaļa
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecums
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās
dc.title.alternativeImprovement of middle pre-school age children communication skills through games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record