Mūzika- 6-7 gadīgu bērnu emocionālās attīstības veicinātāja
Автор
Krūmiņa, Andra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Brice, Baiba
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbs: Mūzika- 6-7 gadīgu bērnu emocionālās attīstības veicinātāja Darba autore: Andra Krūmiņa Zinātniskā vadītāja: Mg. Paed. Baiba Brice Pētījuma mērķis: izzināt mūzikas ietekmi 6-7 gadīgu bērnu pozitīvo emociju attīstībā. Pētījuma uzdevumi: 1. Apkopot un analizēt speciālo un pedagoģisko literatūru par mūzikas izmantošanu pirmsskolas audzināšanas procesā un bērnu pozitīvo emociju veicināšanu. 2. Noskaidrot bērnu emocionālās attīstības īpatnības 6-7 gadu vecumposmā. 3. Pētīt, kā muzikālās darbības ietekmē bērnu emocionālo attīstību. 4. Izveidot ieteikumus vecākiem par mūzikas ietekmi bērnu pozitīvo emociju veidošanā. Pētījuma metodes: 1. Teorētiskā metode – literatūras mērķtiecīga atlase un analīze par izvēlēto tematu; 2. Empīriskās metodes: • Mērķtiecīga bērnu novērošana; • Bērnu muzikālās darbības analīze; • Tests Pētījuma bāze: pirmsskolas izglītības iestāde, sagatavošanas (6-7g.v.) grupas izglītojamie Diplomdarba apjoms: 57. lappuses, 5 pielikumi, 4. tabulas, 34 izmantotie avoti Darba mērķis ir izzināt mūzikas ietekmi 6-7 gadīgu bērnu pozitīvo emociju attīstību. Diploma: Music - promoting emotional development of 6-7- year- olds Author of the work: Andra Krumina Scientific Head: Mg. Paed. Baiba Brice The aim of the study is to explore the effects of music in the development of positive feelings in children of pre-school age. Study tasks: 1. Collect and analyze special and pedagogical literature on the use of music in the preschool parenting process and promoting the positive feelings of children. 2. To find out the special features of children's emotional development at the preprimary stage of 6-7-year-olds 3. Study how musical activities affect the emotional development of children. 4. Make recommendations for parents on the impact of music on promoting feelings of children. Study methods: 1. Theoretical method: targeted selection of literature and analysis of the selected topic; 2. Empirical methods: • Targeted monitoring of children; • Analysis of the musical performance of children; • Test Study base: pre-primary education institution, prep (6-7 g.v.) group learners Volume of diploma: 57 pages, 5 annexes, tables 4, 34 sources used