Apgaismojuma izpēte impresionisma mākslinieku gleznojumos 4. klases vizuālās mākslas stundās
Author
Šulte, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Utāns, Juris
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore Elizabete Šulte ir izstrādājusi diplomdarbu, kura tēma ir “Apgaismojuma izpēte impresionisma mākslinieku gleznojumos 4. klases vizuālās mākslas stundās”. Mērķis ir izpētīt kā impresionisma mākslinieki gleznoja apgaismojumus darbā ar 4.klases skolēniem vizuālās mākslas stundās. Diplomdarbs ir veidots no trīs daļām. Pirmajā daļā ir izpētīta impresionisma vēsture un attīstība; otrajā daļā tika veikta teorētiska māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte, kas saistīta ar impresionisma mākslas virzienu. Diplomdarba trešajā daļā ir izveidota uzdevumu kopa, kas atbilst skolēnu vecumposmam, uzdevumu kopas aprobācija un secinājumi. Noslēguma veikti secinājumi par diplomdarbu. Diplomdarbs sastāv no 65 lapaspusēm un 11 pielikumiem. Uzdevumu kopa tika realizēta un pārbaudīta Kalnciema vidusskolas 4.klasē. The author Elizabete Šulte has completed graduation diploma “Light Research in Impressionism Artist Paintings in Visual Art Lessons in Grade 4”. The main task is to explore how impressionism artists painted the light in visual art classes with 4th grade students. The diploma paper consists of 3 parts. The first part examines history and development of impressionism; the second part explores theoretical elements of art, which relates to impressionism. In the third part the group of assignments is made, which is appropriate for relevant age group, the approbation and conclusion. In the final part are conclusions about diploma paper. Diploma paper consists of 65 pages and 11 attachments. Group of assignments has been realized and verified in Kalnciema high school, grade 4.