Burtu apguves veicināšana āra nodarbībās 5-6 gadu vecumā
Author
Apsīte, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats: burtu apguves veicināšana āra nodarbībās 5-6 gadu vecumā. Burtu zināšanas ir svarīgas un nepieciešamas, jo tās ir pamats, lai bērni varētu sekmīgi apgūt lasīt un rakstīt prasmi. Āra nodarbības var izmantot kā vienu no metodēm, lai atvieglotu un palīdzētu bērniem apgūt burtus. Mērķis: pētīt, kā āra nodarbībās iespējams veicināt burtu apguvi 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba pirmā daļa balstās uz pedagoģiski psiholoģiskās literatūras analīzi par lasītprasmi, rakstītprasmi, burtu apguvi un āra nodarbību organizāciju. Darba otrajā daļā veikti pedagoģiskie novērojumi par bērnu burtu prasmēm un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība bērnu burtu prasmju attīstības veicināšanai āra nodarbībās. Title of the graduation work: „Outdoor Classes to Facilitate Letter Acquisition in Preschool”. Letter knowledge is important and necessary because it is the basis for children to successfully learn reading and writing skills. Outdoor lessons can be used as one of the methods to ease and help children learn letters. Objective: To study how outdoor learning can be facilitated for children aged 5-6 in preschool education. The first part of the thesis is based on an analysis of pedagogical psychological literature on reading, writing literacy, letter learning and outdoor learning. The second part of the thesis carried out pedagogical observations on children's letter skills and pedagogical pilot activities to promote the development of children's letter skills in outdoor activities. Keywords: outdoor lessons, preschool, letter learning,5-6 year old.