Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorSkrube, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:52Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71430
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47167
dc.description.abstractDarba nosaukums: Āra nodarbības 5-6 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstībai Darba autore: Krista Skrube Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed. doc.Ilze Šūmane Darba saturs: 44 lpp, 6 pielikumi , 6 tabulas, 23 diagrammas, analizēti 28 literatūras avoti Bakalaura darba mērķis: Teorētiski izanalizēt un praktiski izpētīt pētniecisko prasmju attīstību iespējas āra nodarbības 5-6 gadus veciem bērniem. Pētījuma teorētiskajā daļā izmantotas A.Šponas, D.Kalniņas, A.Vorobjova, D.Lieăenieces, G. Svences, L.Ščepanskis, L.Dālgrēns, A. Andrušaite, I.Freimane, I.Iesmiņa, I.Vēģere, un citu pedagogu un psihologu atziņas. Ievadā pamatota āra nodarbības aktualitāte 5-6 gadu vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstībai pirmsskolā. Darba saturā apskatītas āra nodarbības būtība, metodes kā pedagogam organizēt un vadīt āra nodarbības, lai bērns apgūtu nepieciešamās prasmes mācīties dabā un dzīvei patstāvīgi izzinot, izpētot un izanalizējot dabas procesus. Pedagoģiskās literatūras analīze un veiktie novērošanas rezultāti 5-6 gadus veciem bērniem apliecināja, ka pētniecisko prasmju līmenis nav pietiekams. Lai veicinātu veiksmīgu pētniecisko prasmju attīstību darba autore izstrādāja āra nodarbības konspektus, kuras realizēšanas rezultātā uzlabojās pētnieciskās prasmes vecākajā pirmsskolas vecuma bērniem. Pētījuma atslēgs vārdi: āra nodarbība, 5-6 gadus veci bērni, pētnieciskās prasmes
dc.description.abstractThe title of the paper: Outdoor Classes to Develop Research Skills of 5-6 Year Old Children The author of the paper: Krista Skrube The scientific superior of the paper: Dr.paed. doc.Ilze Šūmane The content of the paper: 44pages, 6 annexes, 6 tables, 23 diagrams, 28 sources of literature analyzed. The aim of the paper: Theoretic analyze and practically explore outdoor classes to develop research skills of 5-6 years old children. In theoretic part of work used: A.Šponas, D.Kalniņas, A.Vorobjova, D.Lieăenieces, G. Svences, L.Ščepanskis, L.Dālgrēns, A. Andrušaite, I.Freimane, I.Iesmiņa, I.Vēģere, other teechers and psychologist quotes. In introduction reasonable outdoor activities 5-6 years old children development of research skills in pre-school. In this work I research the meaning of outdoor classes, the methods how to organize and make outside classes, so the child learn/realaizes the point of outside classes and understands that they need to learn, analyze and get know the natural processes. Pedagogical literature analyzes and research results confirmed that the level of research skills is insufficient. To promote successful research skills development, the author made outside classes conspect, using it and realaizing in life its helps to get better success. Key words: Outdoor Classes, 5-6 Year Old Children, Research Skills
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectāra nodarbība
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.subjectpētnieciskās prasmes
dc.subjectpirmsskola
dc.titleĀra nodarbības 5-6 gadu vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstībai
dc.title.alternativeOutdoor Classes to Develop Research Skills of 5-6 Year Old Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record