Skolēnu sasniegumu vērtēšana tēmas "Mezglošana" apguvē mājturībā un tehnoloģijās 6.klasē
Author
Solovjova, Sigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšana tēmas “Mezglošana” apguvē mājturībā un tehnoloģijās 6. klasē” mērķis ir izpētīt mācību sasniegumu vērtēšanas iespējas tēmas “Mezglošana” apguvē un izmēģināt to praksē. Pirmajā nodaļā analizēta pedagoģiskā literatūra par mācību sasniegumu vērtēšanu būtību un veidiem, un pusaudžu vecumposmu raksturīgākajām iezīmēm. Otrajā nodaļā analizēta speciālā literatūra par mezglošanas vēsturi un tās aktualitāti mūsdienās, aprakstīti mezglu veidi un dažādu materiālu izpēte. Trešajā nodaļā pētīti normatīvie dokumenti, izstrādāts tematiskais plāns mācību tēmai “Mezglošana” un izveidoti vērtēšanas kritēriji. Ceturtajā nodaļā veikta aprobācija mācību tēmai “Mezglošana” un veikta aptaujas datu analīze. Diploma work “Assessment of Pupils’ achievement in the Acquisition of “Macrame” in Home Economics and Technology in Grade 6” aim is to explore evaluation options in learning macramé and to try it in practice. In first chapter pedagogic literature about learning achievements’ evaluation meaning and types, as well as teenager characteristics is analysed. In the second chapter topical literature about the history of macramé and its topicality nowadays is analysed, as well as the description of knot types and exploration of other materials. In the third chapter normative acts are explored, a thematical plan for macramé learning topic is worked out and evaluation criteria are created. In the fourth chapter aprobation for learning topic “macramé” is done together with survey data analysis.