Prmsskolas pedagoga dzīves kvalitātes un profesionālās darbības mijsakarības
Автор
Martinsone, Naira
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Nairas Martinsones maģistra darbs izglītības zinātnēs “Pirmsskolas pedagoga dzīves kvalitātes un profesionālās darbības mijsakarības” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības zinātņu un pedagoģisko inovāciju nodaļā 2019.gadā. Pētījuma mērķis ir balstoties uz zinātniski teorētiskajām atziņām un pirmsskolas pedagogu anketēšanas rezultātiem pētīt pirmsskolas pedagogu dzīves kvalitātes un profesionālās darbības kvalitātes mijiedarbību. Atslēgas vārdi: izglītība, pirmsskola, pirmsskolas pedagoģija, dzīves kvalitāte, subjektīvā dzīves kvalitāte, profesionālā darbība Darbs sastāv no 3 daļām. Teorētiskās daļas ir par dzīves kvalitātes teorētiskajiem aspektiem, dzīves kvalitātes rādītājiem, pirmsskolas pedagoga dzīves kvalitāti un profesionālās darbības mijsakarībām. Empīriskajā pētījumā tika veikta anketēšana 9 Pierīgas novadu pirmsskolas izglītības iestādēs un 2 Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēs, kas kopā sastāda 135 respondentus. Darba apjoms ir 94 lapas un 2 pielikumi. Nairas Martinsone`s Master thesis “Correlation between life quality and professional activity of preschool teacher” in educational sciences has been developed at the Faculty of Pedagogy, Psychology and Arts of the University of Latvia in 2019. The aim of the research is to study the correlations between the quality of life and the quality of professional activity of pre-school teachers based on scientific theoretical knowledge and the results of pre-school teachers' questionnaires. Keywords: education, preschool, preschool pedagogy, quality of life, subjective quality of life, professional activity. The work consists of 3 parts. Theoretical parts are about the quality of life, the quality of life indicators, the quality of life of preschool teachers and the correlations between professional activities. In the empirical study, 9 pre-school educational institutions in Pieriga and 2 in Riga's pre-school educational institutions were surveyed, total of 135 respondents. Work contains 94 pages and 2 attachments.