Spēļu izmantošana vārdu krājuma apguvei angļu valodas stundās sākumskolā 2.klasē
Author
Tokareva, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Petere, Anita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Ksenija Tokareva Bakalaura darba tēma ir „Spēļu izmantošana vārdu krājuma apguvei angļu valodas stundās sākumskolā 2. klasē.” Pētījuma objekts – angļu valodas mācību process; Pētījuma priekšmets – spēles vārdu krājuma paplašināšanai angļu valodas stundās 2. klasē; Bakalaura darba mērķis noskaidrot kā ar spēļu palīdzību iespējams attīstīt vārdu krājumu. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēti spēļu veidi, tas funkcijas, to ietekme uz skolēnu vārdu krājumu, spēļu pozitīvās puses. Otrajā nodaļā aprakstīts pētījums par spēļu ietekmi uz skolēnu vārdu krājuma apguvi. Beigās veikti secinājumi par darbu kopumā. Otrajā nodaļa ir rakstīts par vārda krājuma spēlēm, kuras izmantotas klasē kad māca jaunus vārdus. Darbs sastāv no 60 lpp., 6 tabulām, 1 pielikuma, 5 pielikumiem, analizēts 42 literatūras avoti. Darba sastāv no: anotācijām, ievada, 2 nodaļām, nobeiguma, literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Atslēgvārdi: valodas apguves spēles, sākumskola, vārdu krājuma attīstīšana, skolēni, spēļu nozīme mācību procesā. The theme of the bachelor paper is focused on teaching and learning English vocabulary - "Developing of pupils' vocabulary with the help of games for 2nd grade. The purpose of the bachelor work is to research how to develop children’s vocabulary with the help of games. In the first chapter there has been made an theoretical analyze of the game types, functions, their impact on pupils' vocabulary, the positive aspects of games. The second chapter describes the research about the game impact on the pupils' vocabulary. The last chapter focuses on vocabulary games and activities used in the classroom when practising lexis. Bachelor paper consists of: annotations, content, introduction, 2 chapters, conclusions, list of literature, appendixes. The work consists of 60 pages, 6 tables, 2 pictures, 42 literature sources analysed. Keywords: language learning games, primary school, vocabulary development, pupils, the role of games in the learning process.