IT lietojums komunikatīvās kompetences veicināšanā 6. klases skolēniem angļu valodas stundās
Author
Ikauniece, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Garjāne, Beatrise
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Anete Ikauniece. Bakalaura darba temats: “Komunikatīvās kompetences veicināšana 6.klases skolēniem angļu valodā”. Mērķis: Teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt komunikatīvās kompetences veicināšanas pedagoģiskos līdzekļus angļu valodas stundās 6. klasē. Darbs sastāv no divām nodaļām, kurām ir vairākas apakšnodaļas. Pirmajā nodaļā raksturota komunikatīvā kompetence izglītībā. Šajā nodaļā tiek apskatītas pedagoģijas teorijas par komunikatīvo kompetenci un tās veidošanos mācību procesā. Teorētiskajā daļā tiek aprakstītas 6.klases vecumposma īpašības, noteikti kritēriji un līmeņi komunikatīvās kompetences veicināšanai angļu valodas stundās. Vēl nodaļā tiek aprakstītas informāciju tehnoloģijas izmantošanas iespējas angļu valodas stundās, komunikatīvās kompetences sekmēšanai. Otrajā nodaļā ir pedagoģiskā novērojuma un pedagoģiskās izmēģinājuma darbības apraksts un rezultātu analīze. Izmantojot izvirzītos kritērijus un līmeņus, tiek analizēts, kā angļu valodas stundās tiek veicināta komunikatīvā kompetence. Darba struktūra: Bakalaura darbs sastāv no 75 lappusēm, darbā iekļauti 18 attēli un 4 tabulas, bakalaura darbā izmantots 31 avots, no kuriem 19 ir latviešu valodā un 12 svešvalodā Author: Anete Ikauniece. Title: “Promotion of communicative competence for 6th grade students in English lessons. Purpose: Theoretically determine and practically examine the pedagogical tools of promotion of communicative competence in English lessons in 6th grade. The paper consists of two chapters, which have several sub-sections. The first chapter describes communicative competence in education. This chapter contains pedagogical citations about communicative competence and its formation in learning process. Theoretical part describes the characteristics of the 6th grade age learners, set criteria and its levels for the promotion of communicative competence in English lessons. The chapter also describes the possibilities of using information technologies in English lessons for communicative competences promotion. In the second chapter pedagogical observation and pedagogical trial are carried out. Chapter contains of description and analysis of pedagogical pbservation and pedagogical trial. According to the established criteria and levels, the author analyzes how communicative competence is promoted in English lessons. Structure of the thesis: Bachelor thesis consists of 75 pages, contains 18 figures and 4 tables and 31 sources, from which 19 is in Latvian and 12 in a foreign language.