Integrētā mācību pieeja sporta stundās vidusskolā
Author
Jaunzems, Linards
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: Integrētā mācību pieeja sporta stundā vidusskolā, tika izvēlēta darba autoram lekcijās saskaroties ar šo darba metodi. Darba autors šo pieeju vēlējās pārbaudīt un pārliecināties par tās efektivitāti vecāko klašu grupās. Mērķa sasniegšanai tika analizēta dažāda zinātniskā literatūra un dažādi internet resursi par integrēto mācību pieeju, sporta stundas struktūru, kā arī pašu skolēnu. Diplomdarba ietvaros tika veikts pētījums, kur integrētā mācību pieeja tika iekļauta sporta stundās. Kā pētījuma mērķauditorija tika izvēlēta vidusskolas klašu grupas. Tika izmantotas dažādas stafetes, komandas sporta spēles, vingrinājumi un iesildīšanās uzdevumi. Praktiskajā daļā iegūtie rezultāti ir atspoguļoti pētījumā, kura rezultāti liecina, ka lielākā daļa skolēnu labprāt izvēlas šāda veida sporta stundas un uzskata, ka tas nostiprina viņu zināšanas. The subject of the diploma: An integrated learning approach in thesecondary school of sport was selected by the author in the lectures incontact with this working method. The author wanted to examine thisapproach and make sure that it was effective in older groups. In order toachieve this goal, a variety of scientific literature and different internetresources were analysed on the integrated learning approach, thestructure of the hours of sport, as well as the pupils themselves. A studywas carried out in the framework of the diploma, where the integratedlearning approach was incorporated into sporting hours. As the study was targeted, high-school class groups were selected. Various baton, team sports games, exercises and warm-up tasks were used. Theresults of the practical part are reflected in a study whose results showthat the majority of pupils are happy to choose these types of sphysical education lessons and believe that it strengthens their knowledge.