Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorCīrulis, Rihards
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:06:20Z
dc.date.available2019-06-30T01:06:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other72208
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47213
dc.description.abstractNeskatoties uz mūsdienu tehnoloģiju neskaitāmajām komunikāciju formām, plakāti vēlaizvien ir aktuāls vizuālās komunikācijas līdzeklis, kā arī tiem vēlaizvien ir stabila loma reklāmas jomā. Plakāta spēja adaptēties ir satriecoša, un tas ir rādītājs tam, ka plakāti vēl kādu laiku uzkavēsies sabiedrības vizuālajā telpā. Plakāta izmantojamības popularitāte raisa dažas problēmas. Tie ir bieži sastopami un līdz ar to tas ir profesionāls izaicinājums katram māksliniekam un dizainerim izveidot efektīvu plakātu. Būtu vērtīgi izpētīt, kāds ir efektīfs plakāts un ar kādām metodēm tiek panākta plakāta efektivitāte. Darba mērķis ir izveidot efektīvu plakātu sēriju sociālās reklāmas kampaņai “#velodrošs” Darba metodoloģijā tiks izmantota teorētiskās literatūras apkopošana, un konspektēšana, kā arī plakātu visuālā analīze balstoties uz teorijā noskaidroto informāciju. Dizaina projekta daļā paredzēts izveidot efektīvu plakātu sēriju sociālās reklāmas kampaņai “#velodrošs”
dc.description.abstractDespite of numerous communication forms in todays technology posters are still one of the top visual communication tools and it still plays an important role in todays advertising. The posters ability to adapt is phenomenal and it shows that posters might stick around for a while as public visual communication tool. Popular use of posters cause some problems. It has big competition and its every artists or designers personal challange to make an efective poster. It would be worth to find out what makes poster effective and with what methods its effectiveness can be achieved. The purpouse of this work is to create an effective poster series for a social campaing bor bicycle riders "#veloproof" The methodology used in this work is to collect a compilation of theoretical literature and to poster visual analysis based on aspects identified in theory and creation of effective poster series for a social campaing bor bicycle riders "#veloproof"
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectPlakāts
dc.subjectGrafiskais dizains
dc.subjectVides reklāma
dc.subjectVizuāli stilistiskie aspekti
dc.subjectPlakātu dizains
dc.titleVizuāli stilistisko aspektu efektivitāte plakātu dizainā
dc.title.alternativeEffectiveness of visually stylistic aspects in poster design
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record