Sociālpedagoģiskā darbība verbālā mobinga mazināšanā starp vienaudžiem Rīgas X skolas 5. - 7. klasēs
Автор
Ēķe, Renāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba “Sociālpedagoģiskā darbība verbālā mobinga mazināšanā starp vienaudžiem Rīgas X skolas 5. – 7. klasēs” mērķis ir raksturot verbālo mobingu un izstrādāt, un aprobēt sociālpedagoģisko programmu verbālā mobinga mazināšanā starp vienaudžiem Rīgas X skolas 5. – 7. klasēs. Teorētiskajā daļā autore sniedz mobinga vispārēju raksturojumu, verbālā mobinga izpausmes un verbālā mobinga mazināšanas iespējas izglītības iestādē. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums Rīgas X skolas 5. – 7. klasēs. Autore izstrādāja un realizēja sociālpedagoģisko programmu “Sociālpedagoģiskā darbība verbālā mobinga mazināšanā starp vienaudžiem Rīgas X skolas 5. – 7. klasēs”. The aim of diploma-paper “Socio-pedagogical Activity to Reduce Verbal Mobbing in Grades 5 - 7 in Riga X School” is describe verbal mobbing and develop, and bury the social-pedagogical program in reducing verbal mobbing between peers in Grades 5-7 in Riga X School. In the theoretical part, the author provides a general description of mobbing, an expression of verbal mobbing, and the possibility of reducing verbal mobbing in an educational institution. In the practical part, a study was carried out in Grades 5-7 in Riga X School. The author developed and implemented the social educational program “Social-pedagogical action in reducing verbal mobbing between peers in Grades 5-7 in Riga X School”.