Sociālā pedagoga darbība 5. - 7. klašu skolēnu brīvā laika izmantošanas iespēju pilnveidē Rīgas X skolā
Автор
Dunce, Melita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Melitas Dunces diplomdarbam “Sociālā pedagoga darbība 5. – 7. klašu skolēnu brīvā laika izmantošanas iespēju pilnveidē Rīgas X skolā”. Diplomdarba mērķis ir raksturot sociālā pedagoga darbību skolēnu brīvā laika izmantošanas iespēju pilnveidē un izzināt Rīgas X skolas 5. – 7. klašu skolēnu brīvā laika izmantošanas tendences un pilnveides iespējas izglītības iestādes un dzīvesvietas tuvumā. Teorētiskajā daļā aprakstīta sociālā pedagoga darbība izglītības iestādē un raksturots brīvā laika jēdziens. Pētījums veikts Rīgas X skolā, anketējot skolēnus, viņu vecākus un klašu audzinātājus, intervējot direktores vietnieci ārpusklases un audzināšanas darbā, kā arī veicot dokumentu analīzi. Izmantojot pētījuma rezultātus tika izstrādāta “Sociālā pedagoga darbības programma 5. – 7. klašu skolēnu brīvā laika izmantošanas iespēju pilnveidē Rīgas X skolā”. Atslēgvārdi: brīvais laiks, interešu izglītība, sociālais pedagogs, sociālā pedagoga darbība. For diploma thesis of Melita Dunce “Social Educator’s Activities to Improve the Opportunities of Using Free-time in Grades 5 – 7 in Riga School X”. The aim of the diploma thesis is to characterise the activities of a social educator in the development of the opportunities for the use of pupils’ free-time and to explore the trends of the free-time use of pupils in classes 5-7 of Riga School X near the educational institution and pupils’ residence. The theoretical part describes the activities of a social educator in an educational institution and describes the concept of leisure. Research was done at Riga School X, using methods such as survey, interviewing and document analysis. The research involved pupils, their parents and techers. The “Social educator's Programme for the Improvement of the Leisure Opportunities in Grades 5 - 7 at Riga School X” was based on the research results, to increase the involvement of pupils in leisure activities. Keywords: free-time, interest education, social educator, social educator activities.