Iekštelpu vides kvalitātes raksturojums pirmsskolas izglītības iestādēs
Author
Baltaisbrence, Marita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Šteinberga, Iveta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Iekštelpu vides kvalitātes raksturojums pirmsskolas izglītības iestādēs” ietvaros veikts iekštelpu mikroklimata un piesārņojuma līmeņa novērtējums divās Gulbenes novada pirmsskolas izglītības iestādēs. Darba pētnieciskajā daļā novērtēta iekštelpu gaisa kvalitāte gan apkures sezonas laikā, gan pēc tās. Novērtēšanai izmantotas tiešo mērījumu metodes. Rezultāti salīdzināti ar normatīvajos aktos un Pasaules veselības organizācijas vadlīnijās iekļautajiem robežlielumiem. Atslēgvārdi: iekštelpu vide, mikroklimats, pirmsskolas izglītības iestāde, gaisa kvalitāte Within the framework of the Master's thesis “Characterization of indoor environment quality in preschool educational institutions” an evaluation of indoor microclimate and pollution level was carried out in two preschool educational institutions of Gulbene district. The research part of the Master's thesis assesses indoor air quality both during and after the heating season. Direct measurement methods were used for evaluation. The results are compared with the limit values set in the regulatory enactments and the World Health Organization guidelines. Keywords: indoor environment, microclimate, preschool educational institution, air quality