Show simple item record

dc.contributor.advisorBlumberga, Ieva
dc.contributor.authorMajevskis, Jevgenijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:09:49Z
dc.date.available2019-06-30T01:09:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69604
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47539
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir didaktika un vācu valodas kā svešvalodas mācīšanas metodes, kuru pamatā varētu mācīt bērnus valodu ar lietošanu tādu literatūras žanru, kā “pasakas”. Pasakas ir radītas ka bērnu literatūra, rakstīta parastā un saprotamā valodā. Darba mērķis – optimizēt pasakas tādā veidā, lai viņus varētu izmantot kā didaktisko materiālu. Lai to izdarītu bija nepieciešams analizēt pasakas un izveidot viņu pamatā mācību materiālu, kas būtu piemērots 5 – 10 gadu vecuma bērniem. Balstoties uz izveidotiem uzdevumiem, bija veikti nodarbību pāris, lai pārbaudītu šī metodes efektivitāti. Pēc nodarbībām ar 5 – 6 gadu vecuma bērniem bija atklāts, ka pilnai pasakas izpratnei ir nepieciešami trīs 40 minūšu ilgas nodarbības. Šo nodarbību laikā bērni pilnībā saprata pasakas saturu un atcerējās elementārus pamatvārdus un frāzes, kurus pēc tam varēja izmantot praktiskos uzdevumos.
dc.description.abstractThe subject of undergraduate work is the didactics and methods of learning German as a foreign language, on the basis of which you can teach children the German language using such a literary genre as “fairy tales”. Fairy tales are presented as children's literature, written in simple and understandable language. The purpose of this work is to optimize fairy tales so that they can be used as didactic material. To do this, it is necessary to analyse fairy tales and create on their basis educational material suitable for children aged 5 to 10 years. Based on the created tasks, several lessons were held to test the effectiveness of this method. After classes with children 5 – 6 years old, it was revealed that a full understanding of the fairy tale requires three lessons lasting 40 minutes. During these lessons, the children fully understood the content of the fairy tale and memorized the main, elementary words and phrases that they later managed to use in practical tasks.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectdidaktika
dc.subjectvācu valodas kā svešvalodas mācīšanas metodes
dc.subjectpasaka
dc.subjectmācību materiāls
dc.subjectnodarbības
dc.titlePasakas vācu valodas kā svešvalodas mācīšanā bērniem
dc.title.alternativeFairy tales in acquisition of German as a foreign language for children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record