Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorGarbuzovs, Vladlens
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:09:53Z
dc.date.available2019-06-30T01:09:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70046
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47548
dc.description.abstractSaistvārdi ir svarīgas savienošanas ierīces, kas veicina ideju loģisku sakārtošanu tekstos un rindkopās, un emuāros par komrcdarbību saskaņotības saglabāšana ir tikpat svarīga kā jebkuros citos tekstos. Darba mērķis ir izanalizēt saistvārdu lietošanu piecu visvērtīgāko 2018. gada zīmolu (Amazon, Apple, Google, Microsoft un Facebook) rakstos un ierakstos par komercdarbību. Lai sasniegtu šo mērķi, kā pētniecības metode tika izvēlēta diskursa analīze. Saistvārdi tika noteikti un analizēti, un analīzes rezultāti liecina, ka emuāros par komercdarbību visbiežāk sastopamā saistvārdu kategorija ir pievienošanas / salīdzināšanas kategorija, un visbiežāk izmantotais saist vārds ir arī.
dc.description.abstractLinking words are important cohesive devices which contribute to the logical arrangement of ideas within sentences and paragraphs, and maintenance of coherence in business blogs is as much important as in any other texts. The goal of the paper is to analyse the use of linking words in articles and posts from the business blogs of the five most valuable brands of 2018 (Amazon, Apple, Google, Microsoft, and Facebook), and to detect the most frequent linking words in business blogs. To reach this goal, discourse analysis was chosen as the research method. Linking words were detected and analysed, and the results of the analysis show that in business blogs, the most frequent semantic category of linking words is the category of addition / comparison, and the most frequently used linking word is also.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectlinking words
dc.subjectbusiness blogs
dc.subjectbusiness discourse
dc.subjectdiscourse analysis
dc.titleSaistvārdu lietojums emuāros par komercdarbību
dc.title.alternativeUse of Linking Words in Business Blogs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record