Pamats preču zīmes atzīšanai par spēkā neesošu.
Autor
Batars, Aigars
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Krūmiņš, Mārcis
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Attīstoties intelektuālajam īpašumam un intelektuālā īpašuma tiesībām, attīstās arī preču zīmes un to tiesības, nozīmīgums, tāpēc nepieciešams domāt par to aizsardzību, un kā nepazaudēt savas tiesības uz preču zīmi. Ir svarīgi zināt to, kādas preču zīmes var atzīt par spēkā neesošām, kad tādas tiesības var izmantot, lai aizsargātu savu preču zīmi, kā reģistrēt preču zīmi, lai to neatzītu par spēkā neesošu. Tāpēc ir nepieciešams nošķirt atšķirīgos veidus, kad preču zīme var tikt atzīta par spēkā neesošu, zināt, kā to izmantot sev par labu, vai negodīgiem konkurentiem par sliktu, kuri cenšas lietot preču zīmi, kurai nevajadzētu pastāvēt pamatojoties uz absolūtajiem vai relatīvajiem pamatojumiem. To ir svarīgi zināt, lai saprastu, ko sagaidīt, un kā rīkoties. With the development of the intellectual property and intellectual property rights also develops trade marks and their rights, importance, that is why it is necessary to think about the protection of the trade marks and how not to lose the rights to a trade mark. It is important to know which trade marks can be declared as invalid, when it is possible to use such rights to protect Your trade mark rights, and how to register one in a way that it has no risk of being invalidated. That is why it is important to distinguish the various scenarios when trade mark can be declared as invalid, know how to use these possibilities to benefit Yourself or against an unfair competitors, that are trying to use a trade mark, that should not be valid on absolute or relative grounds. It is important to know, to understand what to expect, and how to take action.