Uztura lietošanas pamatprincipi diennakti strādājošām internās aprūpes māsām
Author
Lisovska, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
Advisor
Vīksna, Laura
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Pētniecības darbs ‘‘Uztura lietošanas pamatprincipi diennakti strādājošām internās aprūpes māsām’’ tika veikts ar mērķi analizēt uztura lietošanas pamatprincipus diennakti strādājošām internās aprūpes māsām. Pētniecības uzdevums bija apkopot un analizēt medicīnisko literatūru un citus informācījas avotus par cilvēka uztura pamatprincipiem, iztrādāt pētniecības instrumentu-anketu, anketēt diennakti strādājošas internās aprūpes māsas, apkopot un analizēt pētijumā iegūtos rezultātus, izstrādāt secinājumus. Darbā tika izvirstīta hipotēze- uztura lietošanas pamatprincipi diennakti strādājošām internās aprūpes māsām atbilst pilnvērtīga uztura pamatprincipiem. Mērķa sasniegšanai tika izmantots kvantitatīvais pētījuma veids- anketa. Pētījums tika veikts elektroniski, laika posmā no 29.04.2019. līdz 25.05.2019. Pētijumā piedalijās 100 respondenti. Anketas jautājumi ir atspoguļoti diagrammās, katrs jautājums ir izanalizēts atsevišķi un sniegts apraksts. Bachelor’s Thesis ‘‘Basic nutritional principles for day-night shift internal nurses’’, the aim was to analyse the basic nutritional principles for day-night shift internal nurses. The purpose of the research was to gather and analyse medical literature and other sources of information on basic human nutritional principles, to develop a research tool-questionnaire, summarize and analyse the results, produce conclusions and give suggestions. The hypothesis of the cousework: The basic principles of nutrition for day-night shift internal nurses comply with the basic principles of full nutrition, which has been confirmed. Research methods: Quantitative. Research instruments: Questionnaire. The questionnaire was created electronically, period from 29.04.2019. to 25.05.2019. 100 respondents participated in the research. Data has been analyzed and projected in diagrams. Each question from the questionnaire has been analyzed and described separately.