Show simple item record

dc.contributor.advisorZača, Evija
dc.contributor.authorKarabača, Diana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:13:01Z
dc.date.available2019-06-30T01:13:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69865
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47919
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir saprast, kādas ir Latvijas jauniešu stratēģijas sociālo tīklu satura veidošanā. Darba izvirzītās hipotēzes ir: 1) publicējot saturu sociālajos tīklos, jaunieši ir vairāk tendēti veidot savu tēlu citādāk, nekā tas ir reālajā dzīvē, 2) sievietes biežāk aizdomājas par iespaida atstāšanu, publicējot saturu sociālajos tīklos, nekā vīrieši, 3) sievietes biežāk aizdomājas par privātuma un datu drošības jautājumiem, publicējot saturu sociālajos tīklos, nekā vīrieši. Bakalaura darba teorētiskajā daļa autore veica analīzi par interneta telpu un sociālajiem tīkliem. Tāpat izpētīja jauniešu sevis izrādīšanu sociālajos tīklos Ērvinga Gofmaņa dramaturģiskās pieejas kontekstā, kā arī apskatīja gan Latvijas, gan ārzemju pētījumus saistībā ar šo teoriju. Pētnieciskajā daļā tika veikta anketēšana, kurā tika aptaujāti 388 Latvija jaunieši. Analizējot datus, tika noskaidrotas Latvijas jauniešu stratēģijas sociālo tīklu satura veidošanā.
dc.description.abstractThe main objective of this Bachelor thesis is to understand young people strategies of social network content creation in Latvia. The proposed hypotheses of this paper are: 1) by publishing content on social network, youth has a tendency to create different personal image than it is in the real life, 2) women more often than men consider to make an impression by publishing content on social networks, 3) women more often than men consider privacy and safety issues by publishing content on social networks. In the Bachelor thesis theoretical part an author analyzed Internet space and social networks. There also was analyzed self-presentation of youth in social network in the context of Erving Goffman’s dramaturgical approach and examined Latvian and foreign researches on this theory. The research part includes survey which involved 388 Latvian youth respondents. By analyzing the data there were clarified young people strategies of social network content creation in Latvia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSocioloģija
dc.subjectinterneta telpa
dc.subjectdramaturģiskā pieeja
dc.subjectsevis izrādīšana
dc.subjectsociālie tīkli
dc.titleLatvijas jauniešu stratēģijas sociālo tīklu satura veidošanā
dc.title.alternativeYoung people strategies of social network content creation in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record