Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņš, Valts
dc.contributor.authorZelčs, Arvils
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:13:09Z
dc.date.available2019-06-30T01:13:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70109
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47932
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir ''Latvijas un Igaunijas inovāciju politikas salīdzinājums''. Galvenais darba mērķis ir rast atbildi uz jautājumu - kāda ir zinātnes, izglītības un uzņēmējdarbības sfēru sadarbība inovācijā Latvijā un Igaunijā? Inovācija mūsdienās ir svarīgs ekonomiskās attīstības veicinātājs. Valsts inovāciju sistēmas efektivitāte ir viens no faktoriem, kas nodrošina veiksmīgu inovāciju radīšanas un realizācijas procesu, bet, lai pati inovāciju sistēma darbotos veiksmīgi, nepieciešama sadarbība starp izglītības, zinātnes, finanšu iestādēm, uzņēmējdarbību un likumdošanu. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir izmantota aprakstošā metode, skaidrojot teorētisko konceptu par inovāciju jēdzienu, nacionālo inovācijas sistēmu, vēsturiskajiem faktoriem, galvenajiem inovācijas un nacionālās inovācijas veidiem. Empīriskajā daļā ir izmantota salīdzinošā metode, lai dotu ieskatu par Latvijas un Igaunijas inovāciju reitingu rādītajiem, kā arī. Igaunijas izglītības, zinātnes un uzņēmējdarbības jomu sadarbību inovācijā.
dc.description.abstractThe subject of the bachelor's thesis is “Comparison between Latvia and Estonia in the field of innovation politics”. The main objective of the work is to answer the question: what is the cooperation between the scientific, educational and business spheres of innovation in Latvia and Estonia? Innovation is an important driver of economic development today. The effectiveness of the national innovation system is one of the factors leading to a successful process of creating and marketing innovation, but the success of the innovation system itself requires cooperation between educational, scientific, financial, business and legislation institutions. The bachelor's thesis consists of theoretical and empirical parts. The theoretical part uses a descriptive method to explain the theoretical concept of innovation, the national innovation system, historical factors, key types of innovation and national innovation. The empirical section uses a comparative method to give an insight into the figures of Latvia's and Estonia's innovation ratings, as well as the cooperation between educational, scientific and business areas of Estonian innovation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPolitikas zinātne
dc.subjectinovācijas
dc.subjectnacionālā inovācijas sistēma
dc.subjectzinātne
dc.subjectuzņēmējdarbība
dc.subjectpētniecība
dc.titleLatvijas un Igaunijas inovāciju politikas salīdzinājums
dc.title.alternativeComparison between Latvia and Estonia in the field of innovation politics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record