Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorHolma, Baiba
dc.contributor.authorGrāmatniece, Judīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:13:12Z
dc.date.available2019-06-30T01:13:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70132
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47936
dc.description.abstractMaģistra darba “Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra aktivitāšu atrodamība elektroniskajā vidē” mērķis ir noskaidrot, kāda ir Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra aktivitāšu atrodamība ar meklēšanas rīkiem un kāda ir atrasto publikāciju kvalitāte. Lai sasniegtu mērķi, tika izvirzīti vairāki uzdevumi, kuri veiksmīgi tika īstenoti. Maģistra darbā izmantota jaukta pētījuma stratēģija. Datu ieguvei tiek izmantotas divas pētniecības metodes – intervija un kontentanalīze. Pētījuma teorētisko bāzi veido aksioloģija un bibliotēku mārketings. Metodes palīdz apstrādāt datus par Bērnu literatūras centra aktivitāšu atrodamību tīmeklī un vērtību sabiedrībā. Pētījuma rezultāti atklāj, ka visvairāk ir atrodamas publikācijas par lasīšanas veicināšanas programmu “Bērnu, jauniešu un vecāku žūrija”, bet vismazāk par metodisko un konsultatīvo darbu. Publikācijas ir īsas un viegli uztveramas. Tās ir papildinātas ar ilustrācijām, hipersaitēm un pasākuma dalībnieku komentāriem. Pētījumā noskaidrots, ka Bērnu literatūras centra publicitāti ietekmē vairāki faktori - darbinieku trūkums, mediju politika, valsts ekonomiskā un politiskā situācija, sabiedrības attieksme u.c.
dc.description.abstractThe aim of the research “Findability of the Activities of the Children's Literature Center of the National Library of Latvia in the electronic space” is find out findability of the Activities of the Children's Literature Center of the National Library of Latvia with searching tools un find out quality of the publications. A combined strategy has been used for the research. The empirical data were collected through interview and content analysis. The theoretical background of the research is based on axiology and marketing of library. The results reveal that the most popular activity is program “Children and Young Adult Jury”. Publications are short and easy to understand. They are complemented with illustrations, hyperlinks and comments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectBērnu literatūras centrs
dc.subjectLatvijas Nacionālā bibliotēka
dc.subjectpublicitāte
dc.subjectatrodamība
dc.subjectlasīšanas veicināšana
dc.titleLatvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra aktivitāšu atrodamība elektroniskajā vidē
dc.title.alternativeFindability of the activities of the Children's Literature center of the National Library of Latvia in the electronic space
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию