Show simple item record

dc.contributor.advisorTjarve, Rolands
dc.contributor.authorKirakosjana, Luīza Aikanuša
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:13:36Z
dc.date.available2019-06-30T01:13:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71715
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47981
dc.description.abstractBakalaura darba “Reklāmu integrācija radio programmās. SWH un Radio Skonto rīta programmu analīze” mērķis ir izpētīt abu radiostaciju rīta programmu saturu, noskaidrot, kādas tām ir atšķirības tieši no reklāmu skatu punkta, kā tiek integrētas reklāmas, ar kādiem līdzekļiem. Kā vēl viens darba mērķis iz noskaidrot, vai cilvēki, kas klausās komerciālās radiostacijas, pamana to, ka rīta programmas laikā tiek integrētas reklāmas. Bakalaura darba teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par radio programmu producēšanu, komerciālā radio darbības principiem, radio staciju programmas veidošanu, kā arī par radio reklāmu un radio auditoriju kopumā. Pētījumā tiek izmantotas tādas pētniecības metodes kā kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze, fkusgrupu diskusija un daļēji strukturētā intervija. Pētījumā rezultātā tika secināts, ka radio stacijas reklāmu rīta programmu saturā integrē ļoti veiksmīgi, reklāmas, kas skan radio stacijās tiek gan nodalītas atsevišķos reklāmas blokos, gan integrētas pašā saturā – konkursos, spēlēs, arī radio programmu vadītāju dialogos. Abu analizēto radio staciju reklāmu saturs ir ļoti līdzīgs, gan pēc reklāmdevējiem, gan pēc reklāmu atkārtošanas biežuma. No fokusgrupu diskusijas var secināt, ka arī klausītāji pamana to, ka rīta programmās tiek integrētas reklāmas, jo tās tiek atdalītas ar īpašiem signāliem vai mūzikas pavadījumu fonā. Atslēgas vārdi: radiostacija, Radio Skonto, Radio SWH, reklāma, integrācija, programmas vadītājs.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor paper “Advertising Integration in Radio Programs. Analysis of Radio SWH and Radio Skonto Morning Shows” is to investigate the content of the morning programs of the two radio stations, to find out their differences directly from the ad viewpoint, as well as how and by which means ads are integrated. Another goal of work is to find out if people who listen to commercial radio stations notice the fact that ads are integrated during the morning program. The theoretical part of the bachelor's paper describes the theory of the production of radio programmes, the principles of commercial radio activities, the programming of radio stations, as well as radio advertising and radio audiences in general. The methods, used in the research are qualitative and quantitative concessional analysis, focus group discussion and semi-structured interview. The research concludes that radio station ads are very successfully integrated into the content of morning programmes. Ads, that sound on radio stations, are divided into separate advertising blocks as well as integrated into the content itself – contests, games, and radio programme managers' dialogues. The ad content of the two analyzed radio stations is very similar, both by advertisers and the frequency of its repeating. From the focus group discussion, it can be concluded that listeners also notice that ads are being integrated into morning programs because they are separated by special signals or music accompaniments in the background. Key names: radio station, Radio Skonto, Radio SWH, advertising, integration, program manager.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectradiostacija
dc.subjectRadio Skonto
dc.subjectRadio SWH
dc.subjectreklāma
dc.subjectintegrācija
dc.titleReklāmu integrācija radio programmās. SWH un Radio Skonto rīta programmu analīze
dc.title.alternativeAdvertising Integration in Radio Programs. Analysis of Radio SWH and Radio Skonto Morning Shows
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record