Digitālās tehnoloģijas izmantošanas iespējas bērnu sadarbības prasmju sekmēšanā pirmsskolā
Author
Rasuma, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats “Digitālās tehnoloģijas izmantošanas iespējas bērnu sadarbības prasmju sekmēšanā pirmsskolā”. Darba izvirzītais mērķis: Izzināt digitālās tehnoloģijas izmantošanas iespējas bērnu sadarbības prasmju sekmēšanā pirmsskolā. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumu: 1.Analizēt digitālās tehnoloģijas izmantošanu pedagoģijā 2.Pētīt digitālās tehnoloģijas ietekmi bērnu attīstības veicināšanā 3.Veikt pētījumu par digitālās tehnoloģijas izmantošanu bērnu sadarbības prasmju attīstības sekmēšanā pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Darba pirmajā nodaļā autore analizē digitālās tehnoloģijas izmantošanu pedagoģijā, to teorētisko pamatojumu, kā arī ierīču un lietotņu iespējamo pielietojumu pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Darba otrajā nodaļā autore izanalizēja teorētisko literatūru par digitālo tehnoloģiju gan negatīvo, gan pozitīvo ietekmi bērnu attīstības veicināšanā. Pētījuma praktiskajā daļā autore parādīja iespējas, kā var integrēt digitālas tehnoloģijas mūsdienu pirmsskolas pedagoģijā, lai pilnveidotu pedagoga darbu sasniedzot noteiktus mērķus. Tika pierādīts, ka digitālās tehnoloģijas veicina bērna sadarbības prasmju attīstību. Kā arī tika parādīts, ka digitālās tehnoloģijas veicina kopējo bērnu attīstību, ja tās tiek izmantotas jēgpilni. Darba apjoms ir 51 lpp., Darba struktūru veido ievads, trīs nodaļas, apakšnodaļas, secinājumi, literatūras avotu saraksts. Izmantoti 38 informācijas avoti. The qualification project is entitled Opportunities for Using Digital Technology to Advance Cooperation Skills in Preschool Children. Aim of the work: to explore the opportunities for the use of digital technology to advance cooperation skills in preschool children. The following objectives were put forward to achieve the aim: 1.To analyse the use of digital technology in education; 2.To study the effect of digital technology on promoting child development; 3.To carry out a study on the use of digital technology to advance cooperation skills in children in the preschool education process. In the first chapter of the work the author analyses the use of digital technology in education, its theoretical substantiation and possible use of devices and applications in the preschool education process. In the second chapter of the paper the author analyses theoretical literature on both negative and positive effects of digital technology in promoting child development. At the practical stage of the paper the author has demonstrated the opportunities for integrating digital technologies in modern preschool education to improve the work of the teacher by achieving specific aims. Digital technologies have proven to promote the development of cooperation skills in the children. Digital technologies have also proven to promote the general development of children if these are used sensibly. The scope of the work is 51 pages. The work consists of an introduction, three chapters, subchapters, conclusions and a list of literature sources. 38 information sources have been used.