Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorMuižniece, Jana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:03:58Z
dc.date.available2019-07-04T01:03:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69151
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48065
dc.description.abstractDarba autore:Jana Muižniece Darba veids:Kvalifikācijas darbs Studiju programma:Pirmā līmeņa profesionālās izglītības studiju programma Pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs:Dr.paed. Inga Stangaine Darba temats:3 – 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļās Darba mērķis:Veikt teorētiski analītisku izpēti un praktisku pamatojumu rotaļas izmantošanas iespējām 3 – 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju sekmēšanai Pētījuma priekšmets:3 – 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju attīstības sekmēšana Hipotēze:Motivējoša un bērna radošo iniciatīvu atbalstoša rotaļdarbības organizēšana un vadīšana veicina 3 – 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju attīstību Pētījuma metodes:Teorētiskā metode: pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze Empīriskā metode: novērojumi, sarunas, datu matemātiska apstrāde Pētījuma bāze: Pierīgas pirmsskolas izglītības iestāde „X”. Pētījumā piedalās desmit 3- 4 gadīgi bērni Darbs sastāv no divām nodaļām. Katra nodaļa izvērsta vairākās apakšnodaļās. Pirmā nodaļa atspoguļo teorētiskās zinātniskās atziņas par socializāciju un sociālajām prasmēm, analizē bērna attīstību veselumā saistībā ar pētāmo aktualitāti un raksturo rotaļu kā galveno virzītāju sociālo prasmju sekmēšanā. Otrajā nodaļā aprakstīta pētījuma gaita, sekmējot sociālās prasmes caur rotaļu un rotaļdarbību. Novērojumi apkopoti tabulās un grafiskos attēlos, ko papildina datu analīze. Atslēgvārdi: Socializācija, sociālās prasmes, rotaļa, spēle Kvalifikācijas darbā ir 47 lpp., 12 attēli un 5 tabulas.
dc.description.abstractAuthor: Jana Muizniece Type of Research: Qualification paper Study program: First level professional education study program Pre-school education teacher Scientific advisor: Dr.paed. Inga Stangaine Theme of the Paper:Promoting the Social Skills of 3 – 4 Year Old Children through Play The Aim of the Paper:Implementation of theoretical analytical research and practical evaluation of efficiency of play promoting social skills of 3 -4 year old children Subject of the Research:Promoting the social skills development of 3-4 year old children Hypothesis:Organization and management of motivating and self-initiative supporting play activities promote social skills of 3-4 year olds Research Methods:Theoretical Method: Analysis of Pedagogical and Psychological Literature Empirical Method: Observations, conversations, mathematical data processing Research base:Pre-school educational institution “X” located in a suburb of Riga Ten (10) 3-4 year old children participate in the research study The Qualification Paper consists of two chapters. Each chapter is expanded into several subchapters. The first chapter reflects theoretical scientific study about socialization and social skills, analyzes the child development as a whole in relation to the theme of the research and characterizes the play as the main driver of promoting the social skills. The second chapter describes the course of the research study, promoting social skills through play and play activities. Observations are summarized in tables and graphical images, supplemented by data analysis. Keywords: Socialization, social skills, play, game Qualification work contains: 47 pages, 12 images, 5 tables, 2 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSocializācija
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subjectRotaļa
dc.subjectSpēle
dc.title3 – 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļās
dc.title.alternativePromoting Social Skills in 3-4 Year Old Children through Play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record