Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorRatņikova, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:07Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69175
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48072
dc.description.abstract. Kvalifikācijas darba autore – Jekaterina Ratņikova. Kvalifikācijas darba nosaukums – Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšanās pirkstiņrotaļās. Darba mērķis – pētīt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma papaplašināšanos pirkstiņrotaļā. Pētījums sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa – pētītas dažādu pedagogu un psihologu atziņas par valodas un runas attīstību, kā arī par jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma attīstības īpatnībām. Ir raksturotas pirkstiņrotaļas un analizētas to izmantošanas iespējas bērnu vārdu krājuma paplašināšanā. Empīriskā daļa – ir atspoguļota jaunākā vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšanās iespēja pirkstiņrotaļās. Darbā ir sniegts pētījuma metodoloģijas pamatojums, pētāmās grupas bērnu raksturojums pētījuma sākumā un beigās, aprakstīts praktiskais darbs ar bērniem, kā arī sniegts pētījuma rezultātu apkopojums. Ir apstiprinājusies kvalifikācijas darbā izvirzītā hipotēze – jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājums paplašinās, ja sistemātiski un mērķtiecīgi tiek izmantotas pirkstiņrotaļas mācību procesā. Atslēgas vārdi: valoda, runa, vārdu krājums, jaunākais pirmsskolas vecums, pirkstiņrotaļas, Kvalifikācijas darba apjoms: 44 lappuses, tajā ir ievads, 2 nodaļas, 3 attēli, 5 tabulas, secinājumi, 37 izmantotas literatūras avoti.
dc.description.abstract. The author of qualification`s paper – Jekaterina Ratnikova. The theme of qualification`s paper – Youngest preschool children vocabulary improvement in finger games. The aim of research is – to study the possibility of the vocabulary of the youngest preschool children in finger games. The research paper consists of theoretical and practical parts. The theoretical part was analyzed by different teachers and psychologists about language and speech development as well as youngest preschool children vocabulary development growth progress. The paper describes finger toys and analyses how their use broadens children vocabulary acquisition. The practical part reflects young children's word development by using finger games. The paper justifies the methodology, studies group children characteristics before and after the research and describes practical work with children and finally gives the result of this research. The hypothesis raised in the paper is proved - younger age preschool children speech development expands if the learning process of finger games is used systematically and with purpose. Key words: language, speech, vocabulary, youngest children, finger games. The qualification`s paper has the following content: 44 pages, includes introduction, 2 parts, 3 pictures, 5 tables, conclusions, 37 used literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectvaloda
dc.subjectruna
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectjaunākais pirmsskolas vecums
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšanās pirkstiņrotaļās
dc.title.alternativeYoungest preschool children vocabulary improvement in finger games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record